کد خبر: ۳۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۱

منتخبین مردم فارس درحمایت از ورزش و جوانان تاكید دارند

نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه منتخبین مردم فارس در خانه ملت در حمایت از ورزش و جوانان تاكید دارند ، گفت : بر همین اساس از برنامه های اداره كل ورزش و جوانان استان فارس حمایت خواهیم كرد.

محمد سقایی جمعه در جمع مسولان هیات های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد (سمن ها ) كه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان بر گزار شد ،بیان داشت : ورزش از مهمترین اولویت های هر جامعه است كه باعث دور شدن جوانان از آسیب های اجتماعی می شود .

عضو كمسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد : بر همین اساس برنامه داریم با جذب بودجه مناسب زمینه توسعه سرانه ورزش استان فارس را فراهم كنیم.

سقایی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با ورزش استهبان و نی ریز گفت: ورزشكاران این دو شهرستان افتخارات بسیاری را برای استان به ارمغان آورده اند و حضور قهرمان ملی در این دو شهرستان مارا مكلف می كند پیگیر مشكلات جوانان و ورزشكاران باشیم .

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در این نشست بیان داشت: طی جلسه ای در هیات دولت بودجه پروژه های نیمه تمام ورزشی به تصویب رسید كه بسیاری از پروژه های نیمه تمام استان فارس در این طرح ها قرار دارد.

احمد رسولی نژاد ضمن تشكر از همكاری همه جانبه نمایندگان مجلس و دیگر مسولان استان اظهار امیدواری نمود با تعامل ایجاد شده در آینده ای نزدیك بیش از گذشته شاهد افتخار آفرینی قهرمانان این دو شهرستان و استان فارس در مسابقات كشوری و ملی باشیم.

فرماندار شهرستان استهبان هم گفت : این شهرستان از نظر جغرافیایی در منطقه ای بسیار خوب از استان فارس قرار دارد از این رو شرایط برای سرمایه گذاری در تمام امور و بخصو ص ورزش و جوانان وجود دارد .

نعمت الله اكبری نژاد ادامه داد : استعدادهای زیادی در عرصه ورزش و فرهنگ در این شهرستان وجود دارد كه نیاز است حمایت لازم صورت گیرد تا شاهد شكوفایی آنها باشیم .

وی اضافه كرد : رویكرد به ورزش بهترین راه مباره با تهاجم فرهنگی است كه مورد تاخت و تاز استكبار جهانی قرار گرفته است و هر چه به ساخت مكانهای ورزشی و فرهنگی روی آوریم دشمن مایوس خواهد شد .

اكبری نزاد بیان داشت : با وفاق و همدلی كه میان مسولان استان ، نمانیدگان مجلس و وزارت ورزش و جوانان بوجود آمده امروز شاهد اجرای عملیات دو طرح ورزشی در شهرستان استهبان هستیم و امیدواریم با بهر ه برداری هر چه زودتر از این طرح ها دل مردم این شهرستان محروم را شاد كنیم .

مدیر كل ورزش و جوانان هم در این نشست به بحث جوانان پرداخت و افزود : مسایل كلان جوانان در زمینه های مختلف ازاهداف وزارت ورزش و جوانان است و ما هم در این استان این سیاست را دنبال خواهیم كرد تا به هدف نهایی كه همانا خدمت به این قشر عظیم است است ،برسیم .

سید غلامرضا كمانه ادامه داد : به سرعت پی گیر پروژه های ناتمام ورزشی در استان فارس هستیم كه بسیاری از این پروژه ها در طرح ماندگار مهر قرار دارد تا هر چه زودتر شاهد افزایش سرانه ورزشی فارس باشیم .

وی گفت : سرانه فضای ورزشی فارس نسبت به برنامه توسعه عقب می باشد ضمن اینكه وجود استعداد های ناب ورزشی در این استان با سرانه كنونی همخوانی ندارد.

بر اسا س این گزارش در این نشست مسولان هیاتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد به بیان مشكلات خود پرداختند و از مسوولان خواستند هر چه سریعتر مشكلات حل شود .

در سفر معاون وزارت ورزش و جوانان به استان فارس ، عملیات اجرایی ورزشگاه پنج هزار نفره و سالن 1200 نفره ویژه بانوان شهرستان استهبان آغاز شد و ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان شهر ستان نی ریز هم به بهره برداری رسید .

ایرنا

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان