کد خبر: ۳۲۶۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۱

تیر اصلاح طلبان فارس باز هم به سنگ خورد

در حین سخنان حجت الاسلام رضوی اردکانی، انصاری لاری که حالا شرایط ساخته و پراخته خود را از دست رفته می‌دیده است، بدون هرگونه تعللی سریعا جلسه را ترک می‌کند!

شیرازه - جمعه گذشته در حسینیه لاری‌های منوچهری در شیراز،‌ مراسمی جهت بزرگداشت آیت‌الله آیت‌اللهی امام جمعه فقید لارستان برگزار شد.

سخنران اول این مراسم انصاری لاری استاندار معلوم الحال سال‌های پایانی دولت اصلاحات در استان فارس بود. او علاوه بر قرائت پیام سید محمد خاتمی در خصوص مقام آیت‌الله آیت‌اللهی سعی داشت تا از شخصیت این روحانی بزرگوار و ولایتمدار سوء استفاده جناحی نماید.

اما سخنران دوم حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز بود. ایشان با بیان برخی ویژگی‌های رفتاری و اعتقادی آیت‌الله آیت‌اللهی به خصوص ولایتمداری ایشان، آن مرحوم را شخصی دانست که همواره پیگیر فرامین و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب بوده و از سوی دیگر، آیت‌الله خامنه‌ای نیز ایشان را همواره مورد لطف خود قرار می‌داده اند.

اما نکته جالب مراسم آن‌جایی بود که در حین سخنان حجت الاسلام رضوی اردکانی، انصاری لاری که حالا شرایط ساخته و پراخته خود را از دست رفته می‌دیده است، بدون هرگونه تعللی سریعا جلسه را ترک می‌کند.

 

اگرچه اصلاح‌طلبان در این مراسم سعی داشتند تا با مصادره به مطلوب کردن مرحوم آیت‌اللهی، ایشان را یک اصلاح طلب سیاسی معرفی نمایند اما شفاف‌سازی و صراحت و صداقت کلام حجت‌الاسلام رضوی اردکانی، این نقشه آنان را نقش بر آب کرد تا بار دیگر تیر انان به سنگ بخورد.

 لازم به ذکر است که یکی از رفتارهای عجیب و غریب اصلاح‌طلبان در ایام فتنه و روزهای پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 نیز، مرده‌سازی و سیاسی نشان‌دادن مرگ افرادی بود که در اثر سوانح و یا به طور طبیعی فوت کرده بودند. این قضیه آنقدر ادامه داشت که حتی برخی از سبزها شهید علی‌محمدی (شهید هسته‌ای) را نیز یک جنبش سبزی معرفی کرده بودند!

 

به گزارش شیرازه، مرحوم آیت‌الله آیت‌اللهی که چندی پیش دار فانی را وداع گفتند، روابط بسیار صمیمانه‌ای با رهبر معظم انقلاب داشته‌اند. ایشان در یکی از مصاحبه‌های خود در خصوص امام خامنه‌ای این‌گونه گفته بودند:

حقیقتا عرض می کنم؛ بنده معتقدم که نه در گذشته و نه امروزه، هیچ کس نه در تهران و نه در هیچ جای دیگر، نمی تواند این مملکت جمهوری اسلامی را مثل رهبر معظم انقلاب اداره کند. این اعتقاد قلبی و راسخ من است. بیانات ایشان هم واقعا حکیمانه است. هم آن نصیحت هایی که به عموم مردم می کنند و هم آن راهنمایی هایی که به گروه ها و دسته های مختلف می کنند، همه اش حکیمانه و اندرزهای الهی است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۱
0
در هنگام سخنرانی انصاری لاری حجت الاسلام والمسلمین نمازی به ایشان اعتراض نمود وگرنه این جلسه کاملا محل تاخت و تاز ایشان واقع می شد