کد خبر: ۳۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۱

از جاسوسی یهود تا تاسیس گروه سلفی \"توحید و جهاد\"

هنری لوی به هر جا که قدم می‌گذارد، آتش جنگ‌های داخلی و تجزیه‌طلبی و قوم‌گرایی و کشتارهای وحشتناک و ویرانی و نابودی برافروخته می‌شود.

به گزارش شیرازه روزنامه الجزایری "الشروق" با انتشار سندی محرمانه فاش کرد که "برنار هنری لوی"، صهیونیست فرانسوی در تأسیس گروه تروریستی موسوم به "توحید و جهاد" در عراق دست داشته است.

بنا بر این گزارش این سند مربوط به تاریخ 18 سپتامبر 2001 است و "عبد حمید حمود"، منشی ویژه صدام دیکتاتور سرنگون شده عراق آن را امضا کرده است؛ در این سند تأکید شده که برنار هنری لوی به دنبال تشکیل یک گروه تروریستی به نام توحید و جهاد است.

هنری لوی یک روزنامه نگار فرانسوی و صهیونیست است که هر جا که سر و کله اش پیدا می شود، باید منتظر فتنه ای در آنجا بود؛ کوه‌های افغانستان، دشت‌های سودان مرتع‌های دارفور، کوه‌های کردستان عراق، شهرک‌های صهیونیست‌نشین در تلاویو و اخیرا هم شهرهای شرقی کشور لیبی "مماطقی استن" که او در سال‌های اخیر در آنجا دیده شده است.

او به هر جا که قدم گذارد، آتش جنگ‌های داخلی و تجزیه‌طلبی و قوم‌گرایی و کشتارهای وحشتناک و ویرانی و نابودی برافروخته می‌شود.

مزدور سابق موساد حتی با انقلابیون 25 ژانویه مصر در میدان التحریر قاهره نیز دیده شد. او می‌گوید: «با هزینه شخصی خودم، در کار توزیع غذا میان معترضان مصری شرکت کرده و با تظاهرکنندگان در حمله به مقر "سازمان امنیت مصر" مشارکت داشتم.»

این سند همچنین نشان می دهد که دستگاه امنیتی ریاست جمهوری عراق، تحرکات لوی را زیر نظر گرفته و هدف لوی از تشکیل این گروهک، "انجام عملیات تروریستی القاعده" در داخل عراق بوده است.

منبع: العالم

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان