کد خبر: ۳۳۰۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۱

طرح ترافیك شیراز در ماه رمضان اجرا نخواهد شد

فرماندار و رییس شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان شیراز گفت:با توجه به مقارن شدن زمان اجرای طرح ترافیک شیراز با ماه مبارک رمضان، این طرح در این ماه اجرا نخواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، فرماندار و رییس شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان شیراز گفت:با توجه به مقارن شدن زمان اجرای طرح ترافیک شیراز با ماه مبارک رمضان، این طرح در این ماه اجرا نخواهد شد.

 جواد زرین کلاه در حاشیه دومین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان شیراز افزود: همچنین باهدف رفاه مردم مومن و خداجو و زائرین عزیز ، این طرح در ماه مبارک رمضان اجرا نخواهد شد .

وی اظهار داشت: شیراز یک کلان شهر است و در آن می بایست زمینه های لازم حمل و نقل شهری برای تردد شهروندان عزیز فراهم شود.

فرماندار شیراز با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در شورای حمل و نقل وترافیک شهرستان درباره زمان اجرای طرح ترافیک ابراز داشت:بعد از مشخص شدن زمان دقیق اجرای طرح ترافیک شیراز، اطلاعات لازم درمورد اجرای این طرح را دستگاه های متولی از طریق رسانه های گروهی،صدا و سیما،مطبوعات،کارشناسان حمل و نقل و مسوولین شورای ترافیک استان فارس و شهرستان شیراز به اطلاع مردم فهیم شهرستان شیراز خواهند رساند.

رئیس شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان شیراز بیان کرد:ضرورت دارد درامور ترافیکی شهر طرحی جامع تهیه که در آن شرح وظایف تمام دستگاه های ذیربط تدوین شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۱
0
یعنی بعد از یکسال تبلیغات تازه متوجه شدن که آغاز طرح ترافیک مقارن هست با ماه رمضان؟؟؟بابا ایول