کد خبر: ۳۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۱

راهپیمایی «حماسه حضور برای ظهور» برگزار شد

در روز نیمه‌شعبان میلاد فرخنده حجت‌حق مهدی‌موعود(عج) اقشار مختلف مردم شیراز، با شركت در راهپیمایی حماسه حضور برای ظهور، فرج آن امام همام را از درگاه احدیت خواستار شدند

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، در این راهپیمایی كه روز پنجشنبه از محل مجتمع فرهنگی شلمچه شیرازآغاز شد ، شركت كنندگان با در دست داشتن پرچم های رنگا رنگ مزین به نام مبارك امام عصر(عج) و سردادن بانگ الله اكبر و شعارهایی همچون \' سربند انتظار برسرما ، محبت حسین در دل ما \' و \'یابن الحسن میلادتان بادا مبارك ، برلوح قلب ما شده مهر شما حك\' به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الكاظم شاهچراغ (ع) حركت كردند.

مسوول ستاد برگزاری \'حماسه حضور برای ظهور\' در حاشیه این مراسم  گفت: امسال ، هفتمین سالی است كه این ستاد مبادرت به برگزاری این راهپیمایی كرده است.

سعید سیف افزود: این راهپیمایی به منظور اعلام وفاداری به ارزش های مورد نظر امام عصر(عج) و ابراز انزجار نسبت به مفاسد اجتماعی ، برائت از فتنه آفرینی های استكبار جهانی و با هدف زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله (عج) برگزار شد.

وی بیان داشت: برگزاركنندگان این راهپیمایی بر این باورند كه قائم آل محمد حضرت ولی عصر(عج) آماده ظهورهستند لیكن ما می بایست با اعمال صالح و پالایش خود و اجتماع از آلودگی های فردی و اجتماعی ، زمینه ساز ظهورآن حضرت باشیم.

سیف ، اضافه كرد: لازمه تحقق همه آرمان های انبیاء و اولیای الهی ، تحق قسط و عدالت در همه عرصه هاست.

شركت كنندگان در این راهپیمایی ، با حضور در صحن مطهر شاهچراغ (ع) با قرائت دعای فرج برای تعجیل در ظهور مهدی موعود امام زمان (عج) و همچنین پیشرفت و اقتدارهرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ، دعا و نیایش كردند.

 

نظرات بینندگان