کد خبر: ۳۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۱

پرداخت وام برای هوشمندسازی مدارس فارس

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون در فارس گفت: به منظور هوشمندسازی مدارس فارس تسهیلات وام در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

به گزارش شیرازه مرادعلی مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تمام توجه بانک توسعه تعاون در فارس بر تقویت تعاونی‌های این استان بوده و تسهیلاتی نیز که تاکنون پرداخت شده بر اساس همین سیاست بوده است.

وی افزود: هم‌اکنون این بانک در راستای حمایت از تولید در فارس به طرح‌هایی که بنیاد ملی نخبگان ارائه کرده و تولید را در فارس رونق می‌بخشد، تسهیلات پرداخت کرده است.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون در فارس از پرداخت 90 درصد کل مصارف بانک به تعاونی‌های استان فارس در قالب تسهیلات خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری نیز همین میزان تسهیلات به توسعه تعاونی‌ها در فارس اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها در قالب صندق حمایت از سرمایه‌گذاری تعاون می‌توانند از این بانک تسهیلات دریافت دارند، گفت: تعاونی‌ها در قالب این صندوق می‌توانند با ضمانت لازم و کارمزد با میزان کم از این صندوق وام دریافت کنند.

علی مردانی افزود: بانک توسعه تعاون در فارس در عملکرد صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری شایسته تقدیر شده بود.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون در فارس ادامه داد: بانک استان فارس دومین بانک توسعه تعاون در کشور محسوب می‌شود که بیشترین میزان پرداخت وام را به تعاونی‌ها داشته است.

وی از افزایش 50 درصدی منابع این بانک در سال 91 خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از 70 درصد از تعاونی‌های فارس از این بانک تسهیلات دریافت کرده‌اند.‌

علی مردانی خاطرنشان کرد: تاکنون بیشترین تسهیلات پرداخت شده در قالب طرح‌های تولیدی، کشاورزی و صنایع تبدیلی بوده است.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون در فارس با بیان اینکه براساس عقد تفاهمنامه با صندوق توسعه ملی، نیروگاه‌ها و صنایع تبدیلی می‌توانند از این بانک تسهیلات دریافت کنند، اضافه کرد: هوشمندسازی مدارس غیرانتفاعی هم‌اکنون در دستور کار این بانک است که بر اساس آن 10 میلیون تومان وام به این مدارس پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان