کد خبر: ۳۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۱

همجنس‌گرایی در شبکه من و تو

همجنس‌گرایی از آن چیزهایی است که اگر در ایران بودم و از من در مورد آن سؤال می کردی، می گفتم همه آزادند...

به گزارش شیرازه شبکه "من و تو" در گفتگو با یکی از بازیگران خارج‌نشین که در چند فیلم ضدایرانی نیز ایفای نقش کرده است، از وی خواست تا درباره همجنس‌گرایی صحبت کند.

نکته جالب توجه اینکه هرچند گزارشگر من و تو از نوع سؤال پرسیدنش، از این بازیگر می‌خواست که در جهت عادی‌سازی همجنس‌گرایی صحبت کند، اما این بازیگر زن خارج‌نشین در پاسخ به گزارشگر این شبکه گفت: «همجنس‌گرایی از آن چیزهایی است که اگر در ایران بودم و از من در مورد آن سؤال می کردی، می گفتم همه آزادند، ولی وقتی اینجا در واقعیت [با همجنس‌گرایی] مواجه شدم، دیدم که خیلی برایم سخت است که فکر کنم عزیزم قرار است همجنس‌گرا باشد.»

شبکه من و تو در برنامه هایش در جهت ترویج همجنس‌گرایی از هیچ کوششی دریغ نمی کند. هر چند شاهد در این باره زیاد است، ولی تنها به دو نمونه اشاره می کنیم؛ این شبکه در برنامه ای تحت عنوان "شب بود" به ابعاد شخصی زندگی "فریدون فرخ‌زاد"، خواننده و برنامه‌ساز قبل از انقلاب، پرداخته و وی را به عنوان یک فرد همجنس‌گرا، الگویی برای جوانان ایران معرفی کرد.

برنامه بفرمایید شام من و تو نیز که تاکنون دو سری از آن پخش شده است در قالب آشپزی، شراب خواری، بی بندوباری و همجنس‌گرایی را ترویج می کند. در یکی از قسمت های این برنامه که تیرماه سال گذشته پخش شد یکی از مهمانان، همجنس‌گرایی را بدون اشکال دانست و تأکید کرد که همه دوستان صمیمی اش همجنس‌باز هستند.

با توجه به اینکه از گفتار این زنان مشخص می شد که همگی متاهل هستند، اما به راحتی درباره دوستان مرد همجنس‌باز خود اظهار نظر می‌کردند.

منبع: جام نیوز
انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان