کد خبر: ۳۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۱

افزايش 15 درصدي حقوق بازنشستگان از تيرماه

مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري جزئيات تازه اي از افزايش حقوق بازنشستگان را اعلام كرد.
به گزارش شیرازه به نقل از کیهان، ايراندخت عطاريان با اشاره به افزايش سالانه حقوق بازنشستگان گفت: افزايش 15 درصدي حقوق بازنشستگان در حقوق تيرماه آنان محاسبه خواهد شد.
وي افزود: البته بزودي اطلاعات بيشتري درباره افزايش حقوق بازنشستگان اعلام مي شود.
گفتني است كارمندان دولت پيش از اين معوقات افزايش حقوق خود را يكجا در حقوق خردادماه دريافت كرده بودند.
عطاريان در ادامه اظهار داشت: بازنشستگان با حمايت دولت به سفرهاي زيارتي 4 روزه مي روند.
وي پرداخت كمك هزينه سفر براي هر بازنشسته و همراه او را مجموعا 300 هزار تومان عنوان كرد و اظهار داشت: اين مبلغ با حمايت دولت و پيگيري هاي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي براي افزايش رفاه اجتماعي بازنشستگان در نظر گرفته شده و پيش بيني مي شود تا پايان سال جاري 75 هزار نفر ديگر از طريق صندوق بازنشستگي كشوري به سفرهاي زيارتي و سياحتي بروند.
اين مقام مسئول گفت: در دو سال گذشته با مساعدت و پشتيباني دولت بيش از 168 هزار نفر از بازنشستگان كشوري توانسته اند از تسهيلات سفر برخوردار شوند كه در مقايسه با دوره هاي گذشته اين گونه خدمات و اقدامات رفاهي بي سابقه بوده است.
عطاريان افزود: پرداختن به نيازهاي عاطفي و فرهنگي بازنشستگان از جمله برنامه هايي است كه در دولت هاي نهم و دهم بيشتر به آن توجه شده و خوشبختانه در جامعه بازنشستگان كشوري نيز بازخوردهاي مثبتي داشته است.
مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري سفر به شهرهاي مشهد مقدس، قم، شيراز، اصفهان، همدان، مازندران، گيلان، تبريز و كيش را به عنوان مقصدهايي عنوان كرد كه بازنشستگان علاقه و تمايل بيشتري براي سفر به اين شهرها دارند

برچسب ها: حقوق ، ‌بازنشسته
نظرات بینندگان