کد خبر: ۳۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۱

کاهش قابل توجه جرایم خشن در استان فارس

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: جرایم خشن در این استان کاهش قابل توجهی یافته است.

به گزارش شیرازه به نقل از  فارس از شیراز، سیروس حیدری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته وقوع جرم در استان فارس در چند ماه اخیر کاهش چشمگیری داشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ابراز داشت: در جرایم خشن و سازمان یافته نیز شاهد کاهش آمار و از بین رفتن جریان‌ها و باندهای خشن در این استان هستیم.

وی گفت: افزایش کشفیات پلیس آگاهی استان فارس نیز در چهار ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حدود یک ماه گذشته دو باند بزرگ سرقت از منازل کشف شده است، ادامه داد: در ماه جاری خبر از وقوع دو سرقت منزل رسید که با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش‌های شبانه‌روزی موفق به دستگیری این باند شدیم.

وی تصریح کرد: با کشف این دو سرقت شش نفر دستگیر و برای یک سرقت سه کیلو طلا و سرقتی دیگر اموال کشف شده حدود 100 میلیون تومان است.

رئیس پلیس آگاهی فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به کشف پیش از ارتکاب به جرم یک سرقت تصریح کرد: با توجه به اینکه از جمله برنامه‌های پلیس آگاهی فارس پیشگیری است، از این رو موفق به جلوگیری از یک سرقت با لباس پلیس شدیم.

وی خاطرنشان کرد: شخصی با لباس پلیس و سلاح تقلبی قصد سرقت از یک مغازه را داشته که ماموران موفق شدند قبل از هرگونه وقوع جرم این فرد را دستگیر کنند و این سرقت را ناموفق بگذارند.

حیدری همچنین گفت: یک باند جعل و کلاهبرداری در این استان شناسایی و متلاشی شد و 13 نفر از اعضای آن دستگیر شدند.

وی در ادامه بیان کرد: از اعضای این باند 17 سند ملکی جعلی، اوراق و نامه‌های مجعول مربوط به اداره‌های مختلف و 34 مورد جعل اسناد و کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان