کد خبر: ۳۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۱

مدیرعامل اعتماد مبین: ایران مغز متفکر بازی‎های رایانه‌ای است

مدیرعامل سابق مخابرات ایران گفت: مسابقات جام دیجیتال فرصت بسیار خوبی برای کشورمان و فعالان حوزه بازی های رایانه ای و فناوری اطلاعات محسوب می‌‌شود.

مهندس صابرفیضی اظهار داشت: مسابقات بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال فرصت بسیار خوبی برای کشورمان و فعالان این حوزه محسوب می‌‌شود و به هیچ تکنولوژی خارجی نیز وابسته نیست.

 

مدیر عامل اعتماد مبین (مالک بلوک سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران) که در گفت‌و گو با ستاد اطلاع‌رسانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال سخن می‎گفت ادامه داد: با توجه به اینکه کشورمان در زمینه بازی های رایانه‌ای دارای جوانان متفکر و علاقه‌مند زیادی است و در واقع ایران مغز متفکر در این زمینه محسوب می‌شود  باید از برگزاری این قبیل مسابقات حمایت‌های  لازم صورت گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید از وزارت فرهنگ و ارشاد که متولی برگزاری این مسابقات است تشکر و قدردانی  کرد گفت: در  دنیا و در حال حاضر کشورمان در بحث ایده‌پردازی  نقش اساسی داشته و دارای جایگاه خوبی است و با توجه به اینکه نوشتن بازی و و نرم‌افزارها نیاز به برنامه‌نویس و نمایشنامه نویس دارد و کشورمان نیز در این زمنیه غنی است بنابراین می توانیم بگوییم که در این زمینه کشورمان موفق خواهد شد.

 

مدیر عامل سابق شرکت مخابرت ایران با بیان اینکه برگزاری این مسابقات پشتوانه مالی مناسب نیاز دارد گفت: از آن‌جایی که کشورمان در مباحث نرم‌افزاری می تواند خوب رشد کند و تا به حال و در حوزه ‌نرم‌افزارهای بین‌المللی نقش مهمی را به عهده داشته می تواند در این زمینه نیز موفق عمل کند.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان