کد خبر: ۳۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۱

آدم «بالوتلی» باشه، اما «مرکل» نباشه !

یورو ۲۰۱۲ هر چند برای بحران یورو نتوانست نقش سوپاپ یا به قول مرحوم گل آقا «سوفاف» را بازی کند، و هر چند ناشی از جیب خالی اغلب مردم قاره سبز، پر از صندلی های خالی حتی در توپ ترین مسابقات بود، اما باز هم توپ گرد به عهد نانوشته خود وفا کرد و حال اقلیت ثروتمند را گرفت
به گزارش شیرازه کمی بخواهم شور را چاشنی این نوشته کنم، باید ابراز خرسندی کنم از اینکه تقریبا تمام کشورهای پنج + یک، یک به یک از عرصه رقابت ها حذف شدند. به هر حال ما از اینکه فینال یورو ۲۰۱۲ را ایتالیا و اسپانیا برگزار کنند، ناراحت نیستیم. همه لذت فوتبال به این است که گاهی یک سیاه پوست، نه فقط سطح بازی های نه چندان بالای جام چهاردهم را بالاتر می برد، بلکه گل می نشاند به صورت مغرور خانم مرکل. آنچه در ادامه می خوانید بازتاب پیروزی تاریخی لاجوردی پوشان با ۲ گل ماریو بالوتلی بر تیم آلمان است.

اما قبلش، و از آنجا که فوتبال اصلا سیاسی نیست(!) از خانم مرکل می خواهم؛ به جای جفتک انداختن در برابر ایران اسلامی/ هسته ای، فکری برای مهار بالوتلی سیاه پوست کند. آدمی اصلا بد نیست سیاه باشد، آنچه بد است، این است که روسیاه باشد. اون وقتی که گذاشتید سعید جلیلی را مهار کنید، باید صرف مدیریت بحران یورو می کردید و البته بحران یورو ۲۰۱۲ که می بینیم ایران مدت هاست به کوری چشم امثال خانم مرکل، هسته ای شده، اما هسته دفاع وسط آلمان به شدت سوراخ است! دوباره تاکید می کنم؛ فوتبال اصلا سیاسی نیست، اما خب! بر نظام سلطه فرض است که در زمینه فوتبال بیشتر تمرین کند تا یک سیاه، وسط قاره چشم آبی ها، کاتالیزور گرفتن آه ۹۹ درصد ملل دنیا از بعضی کشورها نباشد. 

فوتباله دیگه… برد و باخت داره! یه وقت فرانسه حذف می شه، یه وقت انگلیس حذف می شه، یه وقت آلمان حذف می شه، به لطف یزدان و بچه سیاه غنایی! فوتبال گاهی عجیب دیدن دارد؛ مثل قیافه مرکل که بعضی وقتا، خیلی دیدن دارد! بله دیگه… فوتبال اصلا سیاسی نیست، اما نمی دانم چرا بعضی ها وقتی با جمهوری اسلامی درمی افتند، هم در محوطه ۱۸ قدم اتاق بیضی با مشکل روبرو می شن، هم در محوطه هجده قدم تیم خودشون!! خانم مرکل! در حاشیه متن تمیز و مسلم «ایران اسلامی/ هسته ای»، این نام را هم اون گوشه موشه های ذهن تون به خاطر بسپرید؛ «ماریو بالوتلی».

 
بادامچیان: حتی حضرت مسیح هم نمی تواند دفاع سوراخ آلمان را ترمیم کند!

 
حسن رحیم پور: نئونازی های نژادپرست ۳ بار در همان هافتایم اول(!) قصد ترور مرا داشتند!

 
غلامرضا آقازاده: خاطرات حسن روحانی از آلمان زمان بکن بائر، مخدوش و پر از خالی بندی است!

 
هاشمی رفسنجانی: با قانون آفساید مشکلی ندارم؛ با نحوه اجرایش مشکل دارم!!

 
عبدالله نوری: میان دفاع آلمان و جنبش سبز از حیث سوراخ، تفاوتی وجود ندارد!

 
حسین شریعتمداری: کیهان قبلا پیش بینی کرده بود که گل آلمان در وقت اضافی از الگوی جین شارپ پیروی خواهد کرد!!

 
شریف زاده: جریان انحرافی، هم زمان با بازی های مقدماتی جام جهانی اوج می گیرد!

 
سرگئی لاوروف: مواضع تهران و مسکو درباره پنالتی چیپ آندرو پیرلو بر هم منطبق است!

 
صفار هرندی: مرکل در عمرش یک تک پا کلیسا نرفته که ادعای ارتباط با حضرت مریم می کند!!

 
شیرین عبادی: اون گلی بود که خداداد به استرالیا زد؛ اولا آفساید بود، ثانیا حقوق بشر پس چی می شه؟!

 
یادش به خیر: چون ماریو بالوتلی داماد غناست، پس مسعود اوزیل به مهندس رای داده است!!!

 
علیخانی: ماشاء الله کم مونده عبدالله نوری درباره یورو ۲۰۱۲ هم نظر بده!

 
قالیباف: دولت پول بدهد، مترو را تا ورشو می کشیم!

 
علی لاریجانی: یک عده دارند با یورو ۲۰۱۲ کاسبی می کنند!

 
فرج الله سلحشور: گل اول بالوتلی به آلمان، متاثر از نمایش یوزارسیف در کشورهای عربی؛ مشخصا «سکانس زابیرا»ست که بانو مرکل(!) را زا به راه کرد!

 
حمید رسایی: پدربزرگ ماریو بالوتلی عمدتا هفته نامه ۹ دی می خواند!!

 
شیمون پرز: یورو ۲۰۱۲ روی انگشتان سردار عزیزمحمدی می چرخد!

 
رویانیان: بالوتلی، کاسیاس، اینی یستا و سوباسو فردا با پرسپولیس قرارداد امضا می کنند، ایشی زاکی و پپ گوآردیولا و کاکرو پس فردا!!

 
منبع: کیهان
 انتهای خبر/ص
نظرات بینندگان