کد خبر: ۳۳۷۹۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۵ تير ۱۳۹۱

اندراحوالات فوتبال مریض استان فارس!

از میان سه تیم مطرح استان فارس، دو تیم پیام مخابرات و برق شیراز به دسته دو فوتبال سقوط کرده‌اند و فجر شهید سپاسی تنها نماینده این استان در لیگ برتر است  

شیرازه - فوتبال فارس چند صباحی است که حال و روز خوشی ندارد و اوج این ناکامی ها را می توان به سقوط دو تیم برق و پیام مخابرات به دسته دو اشاره کرد، فوتبالی که در گذشته از بهترین های کشور بوده و در رقابتهای مختلف هم سرگروه بوده اما با بی توجهی و بی مهری مسئولان استان به این حال و روز افتاده است. متاسفانه اکنون فوتبال فارس با افت زیادی روبه رو شده است و جایگاه خود را در کشور از دست داده و نتوانسته همراه با سایر استان های کشور پیشرفت کند.

در ادامه گزارشی از حال و روز تیم های برق شیراز، پیام مخابرات و فجر شهید سپاسی در این روزها خواهد آمد:

تیم پر افتخار برق شیراز یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال ایران محسوب می شود که به دسته دو لیگ فوتبال سقوط کرد. طی کش و قوس های مکرر قرار شد این تیم پر طرفدار استان فارس واگذار شود، حال پس از گذشت مدتی خبرها حاکی از آن است که این تیم به فردی به نام حسین فارسی واگذار گردیده است



کامیاب نماینده تام الاختیار برق شیراز در مصاحبه با خبرگزاری مهر "غلام برزه گر" را که از بازیکنان اسبق برق شیراز می باشد به عنوان سرپرست تیم معرفی کرده و وضعیت جذب بازیکن را به بعد از انتخاب سرمربی تیم موکول کرده است. اما متاسفانه طبق گفته های مدیر عامل موقت برق شیراز در وبسایت شخصی خود به نظر می رسد که مسئولان قبلی تیم با توجه به واگذاری این تیم باز قصد دخالت در طریقه مدیریت این تیم را دارند و با دخالتهای خود باعث دلسردی مسئولان و بازیکنان تیم می شوند.

تیم پیام مخابرات استان فارس یکی دیگر از تیم های استان است که به علت عدم حمایت مسئولان به دسته دو سقوط کرد. مدیر عامل وقت این تیم اعلام کرده بود که طبق مصوبه شرکت مخابرات ایران تیم داری برای شرکت مخابرات ممنوع شده است و به همین دلیل مخابرات استان فارس تیم پیام را به مزایده خواهد گذاشت. پس از چندی اعلام شد که تیم پیام به شهرستان کازرون واگذار گردیده است، این چنین که مسئولان تیم شهدای سیف آباد کازرون در مزایده شرکت کرده و موفق به کسب امتیاز این تیم برای شهرستان کازرون شده اند، و از این به بعد کازرون دارای یک تیم در لیگ دسته دو خواهد بود.



خبرها حاکی از آن است که تیم پیام از این به بعد به نام تیم "هزار و صد شهید کازرون" تحت پوشش شرکت "رژین صنعت" به مدیر عاملی محمد علی شفیعی کار خود را در مسابقات لیگ دو ادامه خواهد داد.

حال جای این سوال باقی است که آیا زیر ساختهای ورزش شهرستان کازرون برای تیم داری در سطح دسته دو مناسب است یا مسئولین فقط خواسته اند این تیم و مشکلاتی را که برای آن به وجود آورده اند از سر خود باز کنند؟ و صدها سوال دیگر که پاسخی به آن داد نشده است!

تیم فجر شهید سپاسی نیز همانند دو تیم دیگر چندی پیش قرار بود به علت مشکلات مالی واگذار گردد اما با تلاش مسئولان و دوستداران فوتبال استان مقداری از مشکلات مالی این تیم مرتفع گردید و مسئولان فجر از واگذاری این تیم دست نگه داشتند.



اما این تیم ارزشی و پرطرفدار که قرار است در مسابقات لیگ برتر برای استان آبروداری کند هنوز با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند.



با توجه به این مشکلات مالی محمود یاوری سرمربی تیم فجر از جذب بازیکنانی از تیم های لیگ یک و تیم های سقوط کرده به لیگ یک خبر داده است و بازیکنانی را از تیم های مس سرچشمه و شاهین بوشهر و سایپا به تیمش اضافه کرده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
فجر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱
0
قابل توجه مسئولین و بازیکنان یکم به فکر جوانان استان هم باشید فارس با این عظمت زشته یه تیم قدرتمند در لیگ برتر نداشته باشه
حامد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱
0
یه یکم از مسئولین فوتبال اصفهان یاد بگیرید که چطوری مدیریت می کنند این میشه استفاده از تجربه دیگران
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱
4
از بازیکنان فجر و مسئولان تیم فجر خواهش می کنیم که تمام تلاش خود را کرده و کم کاری نکنند که خدایی نکرده به سرنوشتی مانند برق و پیام دچار نشوند
داداش
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱
0
مگه مسئولین بیکارند که به فکر فوتبال استان باشند
مرغ
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱
0
فوتبال و رو ول کن مرغ کیلو چنده
کازرونی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱
0
شما که فقط از فوتبال شیراز گفتید و حمایت کردید. حتی از واگذاری تیم پیام مخابرات به کازرون گله داشتید. پس چرا میگید فوتبال استان فارس. خوب بگید فوتبال شیراز.