کد خبر: ۳۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۱

با وحدت‌شکنان در قیروکارزین برخورد می‌کنیم

امام جمعه قیروکارزین گفت: با کسانی که سعی در بر هم زدن وحدت میان مسئولان و مردم در این شهرستان دارند، برخورد می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از  فارس، حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: هیچ مکتبی مانند اسلام برنامه‌های معنوی و انسان‌سازی به صورت اینچنین جامع و کامل در خود جای نداده است.

وی رمضان را ماه مغفرت و غفران الهی دانست و افزود: ایمان، باور و اعتقاد قلبی است و اعمال ظاهری انسان نشانه ایمان و اخلاص او نیست و چه بسیار کسانی که در این ماه با توجه به فراگیری مغفرت خداوند از غفران الهی محروم می‌شوند.

اکبری با اشاره به اینکه باید از کارهایی که ما را از عبادت باز می‌دارد، کم‌ کرده و با آشنایی با آداب ماه رمضان خود را از فضائل این ماه برخوردار کنیم، بیان کرد: رمضان بهترین فرصت برای بهره‌جویی از فعالیت‌های فرهنگی است و مسئولان ضمن حضور پررنگ در مراسم این ماه تقوای سیاسی داشته باشند.

امام جمعه قیروکارزین با بیان اینکه نباید در گیر و دارهای سیاسی از وحدت و هدف اصلی خلقت دور شویم، ادامه داد: خوشا به حال کسانی که در ماه رجب و شعبان سنت صیام و قیام و ذکر این ماه‌های بزرگ را بجا آوردند و خود را لایق مهمانی خداوند کردند.

وی با بیان اینکه این شهرستان در سایه آرامش، وحدت و همدلی به پیشرفت و توسعه دست می‌یابد، تصریح کرد: با کسانی که سعی در بر هم زدن وحدت میان مسئولان و مردم در این شهرستان داشته و  قصد سوءاستفاده دارند، برخورد می‌شود و هرکس باید به حد و حدود خود در چارچوب قانون واقف باشد.

اکبری در پایان گفت: ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است، اعمالی که در این ماه وارد شده را به خوبی انجام دهیم تا زمینه جذب بیشتر جوانان به مساجد و توسعه فرهنگ دینی و معنویت فراهم شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان