کد خبر: ۳۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۱

حکم یک آدم‌ربا اجرا شد

حکم یک مجرم متجاوز به عنف که در سال 89 اقدام به آدم‌ربایی و تجاوز به عنف کرده بود صبح امروز در شیراز و در ملا عام به اجرا درآمد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، متهم این پرونده «ع.ط» که سابقه جرائم دیگری از جمله رابطه نامشروع، شرب خمر، نگهداری مشروبات الکلی، درگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی، حمل و نگهداری اسلحه گرم غیرمجاز را نیز داشت در سال 89 پس از ارتکاب آدم‌ربایی و تجاوز به عنف دستگیر و با حکم شعبه چهارم دادگاه کیفری استان فارس به اعدام محکوم شد.

این حکم پس از طی مراحل قانونی و تأیید از سوی شعبه 31 دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضائیه در ملا عام به اجرا درآمد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز پس از اجرای این حکم الهی در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه قضایی این استان با مخلان نظم و امنیت و متجاوزان به نوامیس مردم با شدت برخورد می‌کند.

قاضی سید مصطفی بحرینی تصریح کرد: اجرای این احکام هشداری است به تمام کسانی که با تعرض به نوامیس مردم و قانون‌شکنی‌های متعدد، نظم و آرامش عمومی را خدشه‌دار می‌کنند.

مسئول اجرای احکام کیفری شیراز امنیت عمومی را خط قرمز دستگاه قضایی خواند و خاطرنشان کرد: با این‌گونه افراد با شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان