کد خبر: ۳۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۱

تالار مرکزی شیراز از مهر ماندگار خارج شد

معاون عمرانی استاندار فارس گفت: ساخت تالار مرکزی مهر شیراز از مصوبات طرح \"مهر ماندگار\" خارج شد.

شیرازه - طرح مهر ماندگار یکی از اقدامات دولت نهم و دهم برای پیشبرد مصوبات استانی و سفرهای هیئت دولت می باشد .

با توجه به سه سفر استانی هیئت دولت به استان فارس هنوز برخی از طرح های تصویب شده در این استان اجرائی نشده و برخی دیگر نیز طبق بر نامه زمانبندی شده پیش نمی رود سئوال اساسی این است که اگر طرحی طبق برنامه زمانبندی شده  به پیش نرود مسئولین باید آن را از پروژه طرح ماندگار خارج کنند .

گفتنی است در خصوص وضعیت اجرایی شدن مصوبات سه سفر هیئت دولت به استان فارس  تاکنون به طور متوسط 70 درصد از مصوبات هیئت دولت در استان فارس اجرایی شده است و30 درصد از مصوبات باقیمانده که علت آن به گفته مسئولین مشکل زمانبندی است.

همچنین به گفته معاون عمرانی استاندار فارس تمامی پروژه های طرح "مهر ماندگار" در استان فارس به سرعت در حال پیگیری است و تمام زیر ساختها برای راه اندازی این پروژه ها آماده شده است.

این درحالی است که حسن اردکانی در گفتگو با مهر با اشاره به وضعیت پروژه های طرح مهر ماندگار در استان فارس تاکید کرد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته بخشی از پروژه های "مهر ماندگار" استان تا پایان سال جاری و بخشی دیگر تا پایان اردیبهشت سال آینده افتتاح می شود.

وی در خصوص پروژه ساخت تالار مرکزی مهر شیراز نیز یادآور شد: با توجه به تمام پیگیریهای صورت گرفته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم را برای تامین اعتبارات این پروژه نداشت و به همین دلیل این تالار از طرح مهر ماندگار خارج شد.

حال انتظار میرود مسئولین استان فارس با پیگیری های خود علت همکاری نکردن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را جویا شوند تا شاهد فراموشی این طرح مهم استانی نباشیم و از طرفی از هم اکنون به فکر 30 درصد از مصوبات باقیمانده باشند تا آن ها هم مانند تالار مرکزی از طرح ماندگار خارج نشوند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان