کد خبر: ۳۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۱

مشکلات سر راه راه‌اندازی آژانس معلولان

رئیس هیئت ورزشی جانبازان و معلولان فارس گفت: راه‌اندازی آژانس ویژه معلولان فارس در پیچ و خم‌های اداری معطل مانده است.

به گزارش شیرازه به نقل ازفارس، اسماعیل دلشاد اظهار داشت: ایاب و ذهاب ورزشکاران جانباز و معلول با توجه به وضعیت جسمانی‌شان بزرگ‌ترین مشکل این قشر برای ورزش است.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکل با همکاری بهزیستی سعی در تاسیس آژانس ویژه معلولان داشتیم که اقدامات اولیه صورت گرفته اما کاغذبازی‌های اداری در شهرداری روند کار را کند کرده است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان فارس افزود: بیشتر ورزشکاران جانباز و معلول از قشرهای محروم و کم‌توان مالی جامعه هستند که در تامین هزینه‌های زندگی توان کافی ندارند و نیازمند حمایت بیشتر هستند.

دلشاد خاطرنشان کرد: در هیئت ورزشی جانبازان و معلولان برخلاف دیگر هیئت‌ها هیچ هزینه‌ای از ورزشکار در قبال خدمات ارائه شده دریافت نمی‌شود و حتی حق بیمه و هزینه‌های ورزشکار توسط هیئت پرداخت می‌شود که بار مالی بسیاری بر دوش این هیئت دارد.

این جانباز از کم‌توجهی مسئولان به این هیئت گلایه کرد و افزود: برای بیان مشکلات و کمبودها بارها به دفتر استاندار مراجعه کرده‌ام اما هنوز موفق به ملاقات وی نشده‌ام.

وی از رقم‌های کلانی که در فوتبال کشورمان از بیت‌المال هزینه می‌شود انتقاد و تصریح کرد: اگر یک‌دهم این بودجه به ورزش جانبازان و معلولان تعلق می‌گرفت زمینه حضور صدها جوان معلول در ورزش فراهم می‌شد که در میدان‌های جهانی و پارالمپیک برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کردند.

دلشاد در پایان گفت: از مسئولان استانداری و اداره کل ورزش و جوانان فارس درخواست دارم تا بازدیدی از مجموعه یادگار امام که تنها مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان است داشته باشند و از نزدیک با مشکلات این هیئت آشنا شوند.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان