کد خبر: ۳۴۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱

تسریع در ساخت پروژه های عمرانی شیراز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری شیراز گفت: برای نخستین بار در شیراز پروژه‌ها به صورت 24 ساعته اجرایی می‌شوند.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری فارس، مرتضی مستمع بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی چهار پروژه آسفالت معابر اصلی، تقاطع‌های غیرهمسطح معالی‌آباد، رضوان و باهنر به عنوان اصلی‌ترین پروژه‌های سازمان عمران شهرداری شیراز به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری شیراز با اشاره به سرعت مطلوب اجرای پروژه‌های مختلف اضافه کرد: تقاطع غیرهمسطح معالی‌آباد که مهم‌ترین پروژه این سازمان محسوب می‌شود، طبق قرارداد قرار بود 30 ماهه اجرا شود اما پیش‌بینی می‌کنیم ظرف 21 تا 22 ماه آن را به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه 10ماه از آغاز پروژه عمرانی تقاطع غیرهمسطح معالی‌آباد گذشته است عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه 40 درصد است و کار همچنان به‌صورت شبانه‌روزی روی آن ادامه دارد.

مستمع ادامه داد: طرح‌های آسفالت معابر اصلی شیراز با استفاده از شیوه‌ها و مصالح استاندارد جدید اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این روش از مصالح اختراع شده یک مخترع شیرازی بهره‌ برده می‌شود، گفت: استفاده از آسفالت پلی‌مری، ضمن افزایش طول عمر آسفالت و مقاومت آن، از ایجاد ترک‌های ریز در طول زمان پیشگیری کرده و مطابق با بالاترین استانداردهای جهان است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری شیراز با اشاره به اعتبار امسال سازمان عمران شهرداری شیراز ابراز داشت: اعتبار امسال سازمان عمران شهرداری شیراز 40 میلیارد تومان است ضمن اینکه سال گذشته اعتبارات ما 28 میلیارد و 400 میلیون تومان بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هشت پروژه بزرگ عمرانی در شیراز توسط این سازمان اجرا می‌شود،‌ گفت: سال آینده پیش‌بینی‌ می‌کنم پروژه تقاطع سه سطحی معلم و تقاطع غیرهمسطح تخت ‌جمشید جزو طرح‌های مهم ما باشد.

مستمع همچنین گفت: این شرکت دارای دو کارخانه تولید آسفالت است که هر کدام 80 تن در هر ساعت تولید دارد اما این میزان با توجه به توسعه شیراز و روند این توسعه، کفاف مصارف داخلی را نمی‌دهد و باید به فکر توسعه بود.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شرکت تولیدی پلیمری شیراز جم گستر
United States of America
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
7
مجتمع تولیدی پلیمری شیراز جم گستر بزرگترین تولید کننده لوله و اتصالات پی وی سی و پلی اتیلن و پلی پروپیلن در جنوب کشور امادگی خود را جهت همکاری در این پروژه اعلام میدارد

تلفن:07112345595-7

نمابر:07112333975