کد خبر: ۳۴۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱

هلال احمر فارس خانه داوطلبی خبرنگاران را راه اندازی می کند

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس گفت: در آستانه روز خبرنگار با همکاری این قشر، هلال احمر استان خانه داوطلبی خبرنگاران را راه اندازی می کند.

به گزارش شیرازه ،حسین مذنب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: براساس برنامه ریزیهای انجام شده امور داوطلبان هلال احمر فارس تلاش می کند تا بصورت تخصصی در فعالیت های هلال احمر از کمک های گروه های مختلفی از اقشار جامعه استفاده کند.

وی ادامه داد: در همین راستا هلال احمر فارس خانه داوطلبی گروه های شغلی مختلف را راه اندازی می کند تا علاوه براستفاده از توانمندیهای افراد در مناسبت های خاص خدماتی را نیز به این گروهها ارائه دهد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس اضافه کرد: خانه های داوطلبی در واقع بازوان اجرایی سازمان هلال احمر هستند که با نگاهی تخصصی راه اندازی می شوند.

توزیع 17 هزار سبد غذایی در طرح همای رحمت

مذنب در خصوص توزیع سبد غدایی در بین افراد نیازمند نیز بیان داشت: طرح ملی همای رحمت چندین سال است که ماه مبارک رمضان در سطح کشور اجرا می شود که ضمن مشارکت مردمی، زمینه مساعدی برای ترویج ارزشهای انسان دوستانه وکمک به ایتام ایجاد کرده است.

وی افزود: هلال احمر استان فارس با همکاری تعدادی از خیریه های مردمی امسل 17 هزار سبد غذایی را بین خانوارهای نیازمند استان تقسیم می کند که این تعداد جمعیتی در حدود 70 هزار نفر را شامل می شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس یادآور شد: خیرین ونیکوکاران برای سهیم شدن در اطعام نیازمندانی که تحت پوشش هیچ سازمانی حمایتی نیستند ،میتوانند کمک های خود را به مراکز هلال احمر استان فارس تحویل دهند.

مذنب همچنین تاکید کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون هلال احمر استان فارس در 24 شعب خود با کمک خیرین سفرهای افطار ویژه نیازمندان را برپا کرده که این طرح تا پایان ماه ادامه دارد وتاکنون نیز بیش از 220 میلیون ریال برای اجرایی این طرح هزینه شده است.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان