کد خبر: ۳۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱

بیانیه سپاه فجر استان فارس برای روز خبرنگار

سپاه فجراستان فارس دربیانیه ای با تبریک روزخبرنگار به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی اعلام کرد: در تقدس این حرفه شریف همین بس که تمام تلاش خبرنگاران و زحمت کشان این عرصه معطوف به انعکاس شفاف اخبار و خنثی کردن تلاش های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این خود گواه بزرگی بر مسووولیت پذیری این قشر ارزشمند جامعه است.

به گزارش شیرازه به نقل از تنویر،سپاه فجر استان فارس دربیانیه ای با روزخبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

جــان نبــاشــدجــزخبــردرآزمـــــون      هــرکــه راافـزون خبرجانش فــزون

 

اقتضاي جان چواي دل آگهي است       هرکه آگه تربودجانش قوي است

در جامعه اسلامی و علوی ما حرفه ارزشمند خبرنگاری از جایگاه ویژه و ارزشمندی برخوردار است .

در جهت تقدس این حرفه شریف همین بس که تمام تلاش خبرنگاران و زحمت کشان این عرصه معطوف به انعکاس شفاف اخبار و خنثی کردن تلاش های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این خود گواه بزرگی بر مسئولیت پذیری این قشر ارزشمند جامعه است.

هفدهم مرداد ماه ، مزین است به نام خبرنگار . چنين روزي يادآور خاطراتي شهيد والامقام و خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي شهيد محمود صارمي است كه به سبب نوع شغل خود، وظيفه‌اي سنگين برعهده داشت و در راه اعتلاي نام مقدس اسلام حتي از جان خود گذشت. سپاه فجر فارس ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار این روز را به تمامی اصحاب محترم خبر وهمه ميراث داران حقيقي قلم و آگاهي که خالصانه و براساس وظيفه الهي و انساني خويش با سعه صدر و فروتنی در جهت امید بخشی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه فعالیت می کنند تبریک گفته و از خداوند منان مسئلت داردکه در انجام رسالت خطیر خبرنگاری که همان امانت داری و صداقت است بیش ازپیش موفق و موید باشید.

نظرات بینندگان