کد خبر: ۳۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱

راه‌اندازی اداره مشاوره در کلانتری‌های شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: اداره مشاوره در کلانتری‌های شیراز راه‌اندازی شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، سیروس سجادیان بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از کلانتری گلدشت معالی‌آباد شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با راه‌اندازی سیستم‌های مشاوره در کلانتری‌های شیراز شاهد کاهش آمار پرونده‌های قضایی هستیم.

فرمانده انتظامی فارس استقبال مردم از این اداره را بی‌نظیر دانست و گفت: بسیاری از اختلافات مراجعه کنندگان در این مراکز برطرف می‌شود.

وی با اشاره به حل و فصل سه پرونده در مدت دو ساعت نخست حضور خود در مرکز مشاوره کلانتری معالی‌آباد افزود: در حدود دو ساعت که در این مرکز هستیم سه پرونده اختلاف در اداره مشاوره این کلانتری بررسی شده که در هر سه مورد نتیجه نهایی حاصل شده است.

وی ادامه داد: حضور و فعالیت مددکاران اجتماعی در این مراکز مشاوره باعث شده است تا انواع اختلافات خانوادگی بدون مراجعه و تشکیل پرونده قضایی برطرف شود.

سجادیان از توسعه اداره و مرکز مشاوره در کلانتری‌های شیراز خبر داد و تصریح کرد: توسعه این مراکز و استقبال بیشتر مردم شیراز از مراکز مشاوره نیروی انتظامی، باعث کاهش تشکیل پرونده‌های قضایی در دادگاه‌های استان فارس می‌شود.

وی در مورد نوع مشکل مردم در هنگام مراجعه به کلانتری‌ها، گفت: تخلفات خانوادگی و کلاهبرداری بیشترین شکایات مردم به کلانتری‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

فرمانده انتظامی فارس افزود: بحث فضای موجود در کلانتری مشکل اصلی این مراکز است که با برنامه‌ریزی مناسب برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: روند بازدید از کلانتری‌های شیراز ادامه می‌یابد چراکه می‌توانیم با حضور در این مراکز به راحتی مشکلات مردم را جویا شویم و دستورات لازم را نسبت به برطرف شدن آنها بدهیم.

به گزارش فارس، فرمانده انتظامی استان فارس امروز برای چند ساعت به عنوان رئیس کلانتری معالی‌آباد شیراز فعالیت کرد و معاونان نیروی انتظامی فارس نیز به عنوان افسران رسیدگی به مشکلات مردم در این کلانتری فعالیت کردند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان