کد خبر: ۳۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱

توسعه فارس اولویت کاری خبرنگاران باشد

استاندار فارس گفت: باید محورهای توسعه این استان اولویت کاری خبرنگاران باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، حسین صادق عابدین بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار اظهار داشت: اگر کار رسانه انجام می‌دادم محورهای توسعه استان و موانع آن را در اولویت کار خود می‌گذاشتم.

استاندار فارس افزود: مباحث مهمی مانند صنعت، کشاورزی، فرهنگ، اشتغال، امنیت، انرژی و غیره می‌تواند موضوعاتی باشد که خبرنگاران پیگیر آن برای توسعه استان باشند.

وی گفت: من در یک سال حضور خود در استان فارس از خبرنگاران و رسانه‌های فعال در استان سپاسگزار هستم که بدون پرداختن به مسائل حاشیه‌ای فضای آرامی را در سطح فارس ایجاد کردند.

صادق عابدین تصریح کرد: ایجاد فضای وحدت و آرامش و پرهیز از جنجال‌های بیهوده سبب می‌شود که مسئولان خدمت‌رسانی بهتری داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان فارس اضافه کرد: در طول یک‌سال گذشته کارهای خوبی انجام شده که مباحثی مانند توسعه حرم حضرت احمدبن موسی (ع)، ارتقای امنیتی این استان که کاهش بالای جرایم خشن را به همراه داشت، اقدامات عمرانی، ایجاد فرصت‌های شغلی و غیره بوده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا کاری بوده است که علاقمند به انجام آن باشید و انجام نشده باشد نیز به خبرنگار فارس گفت: کارهای بسیاری بوده اما از همه مهم‌تر این است که دوست داشتم شهر شیراز توسعه یافته‌تر باشد که در آینده این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان