کد خبر: ۳۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱

موفقیت تولیدکنندگان داخلی در تامین تجهیزات پالایشگاه های گاز

تولیدکنندگان داخلی در تامین 60 درصد تجهیزات مکانیکی پالایشگاه های گاز ، توفیق یافتند .
مدیرعامل شرکت پالایش گاز پارسیان استان فارس امروز از تامین بیش از 60 درصد تجهیزات مکانیکی و 80 درصد تجهیزات برقی و ابزار دقیقی پالایشگاه های گاز از طریق تولیدکنندگان داخلی خبر داد.
حسین نوروزی با بیان این که هم اکنون 80 درصد تجهیزات نصب شده در پالایشگاه ها، مکانیکی و 20 درصد باقیمانده نیز مربوط به تجهیزات برقی و ابزار دقیق است، گفت: با توجه به رشد روزافزون توان تولید داخل کشور امور کالای این شرکت نیز همانند دیگر شرکت ها سعی در استفاده حداکثری از توان تولیدکنندگان داخلی دارد.
وی درباره تعمیرات اساسی در این پالایشگاه نیز گفت: برنامه تعمیرات اساسی بر اساس نیاز واحد های عملیاتی، بازرسی فنی و مهندسی از سوی واحد برنامه ریزی تدوین شده و طبق این برنامه، شروع تعمیرات اساسی دهم مهر ماه در نظر گرفته شده است که به مدت 20 روز تا 29 مهر ادامه خواهد داشت.
نوروزی همچنین به انجام اقدام هایی به منظور کاهش زمان انجام تعمیرات اساسی در این پالایشگاه اشاره کرد و افزود: استقرار سیستم RBI در پالایشگاه پارسیان سبب می شود فاصله میان دو تعمیرات اساسی متناسب با نیازها تعیین و از افزایش دوره تعمیرات اساسی سالانه جلوگیری شود.
به گفته وی استفاده از نیروهای مجرب و با تجربه در اجرای تعمیرات اساسی و برنامه ریزی صحیح و مدون با تشکیل نشست های هفتگی از 6 ماه پیش از شروع تعمیرات اساسی را از دیگر اقدام ها به منظور کاهش زمان تعمیرات در این پالایشگاه است .
پالایشگاه گاز شیراز ظرفیت تولید روزانه 85 میلیون متر مکعب گاز را داراست .
انتهای پیام/20
نظرات بینندگان