کد خبر: ۳۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱

اپوزيسيون سوراخ كه نه اتوبان نفوذي ها است

«سخافت اپوزيسيون سوراخي است كه از طريق آن نيروهاي اطلاعاتي جمهوري اسلامي نفوذ مي كنند».

به گزارش شیرازه، اين مطلب را پايگاه اينترنتي خودنويس در واكنش به برخي رفتارهاي مشكوك احمد باطبي و اميرعباس فخر آور عنوان كرد. اين دو نفر بارها متهم شده اند كه خبرچين و نفوذي نيروهاي امنيتي ايران در ميان اپوزيسيون هستند. سايت خودنويس در حالي به اين دو تن حمله كرد كه مدير آن -نيك آهنگ كوثر- چندماه پيش در مظان اتهام برخي طيف هاي اپوزيسيون قرار گرفت مبني بر اينكه در ازاي دريافت پول، اخلال و خبر فروشي مي كند.
با اين حال، خودنويس به موضوع سخافت در ميان اپوزيسيون پرداخته و آن را به مثابه اسب تروا معرفي كرد: «اگر اسب تروا توانست سي چهل نفر يوناني را وارد قلعه تروائي ها كند، اين مشكل ما به مرور زمان عملا مثل يك نقب يا يك سوراخ تروا عمل كرده كه سربازان بينام جمهوري اسلامي هر وقت ميل شان مي كشد نفس مسموم شان را از همانجا به شكل گفتمان هاي نابهنجار به درون قلاع ذهني بدنه «اپوزيسيون» تزريق مي كنند. آنچه موجب نگارش اين متن شده مضحكه جديدي است كه توسط دو نفر، بار ديگر جامعه مجازي را به جنگ و جدال هاي سخيف، بي معني و بي فايده سوق داده است. دو نفري كه هيچ كدام شان سابقه جدي و عميقي در مبارزه با رژيم ندارند، و اتفاقا هر ناظر بي طرفي به سرعت متوجه مي شود كه سابقه هر دو نفرشان نيز عملا ايشان را در مظان ارتباط با جمهوري اسلامي قرار مي دهد».
نويسنده با انتقاد از وجود سخافت در ميان طيف هايي از اپوزيسيون و اينكه همين موضوع دستمايه خبرهاي كيهان مي شود، نوشت: اين صحيح كه شتر تروا با بارش هم كه به ميان مان آمد برخي از دوستان توان ديدنش را نداشتند، اما در هر حال مشكل واقعي وجود يك الگوي خاص پذيرفته شده در گفتمان فرهنگي و مدل رفتاري غالب ماست كه به سان يك اسب تروا يا بهتر بگويم يك ويروس بومي متاسفانه صفوف مان را بسيار در مقابل مشكل خاصي به نام «سخافت» آسيب پذير كرده است. نهادهاي جنگ رواني رژيم هم اين سوراخ رخنه را به خوبي پيدا كرده اند و آنها هر وقت اراده مي كنند از همين سوراخ وارد مي شوند.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان