کد خبر: ۳۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱

ساخت مستند از خانواده های چهار شهیدی فارس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس گفت: ساخت مستند از خانواده های شهدا از جمله برنامه های این ارگان است که تاکنون ساخت مستند از خانواده های چهار شهیدی فارس به اتمام رسیده است.

حسن خلیلی اظهار داشت: کار تولید مستند26 خانواده سه شهیدی فارس نیز در دست پیگری است که تاکنون 15 قسمت آن آماده شده و در حال پخش از شبکه سراسری قرآن است.

وی یادآور شد: در ادامه نیز ساخت مستند خانوادهای دو شهیدی فارس در دستور کار قرار می گیرد تا بدین وسیله نسل کنونی با آرمانها واهداف شهدا آشنا شوند وبتوانند با تهدید نرم وسخت دشمنان مقابله کنند.

نصب 20 المان در مزار شهدای گمنام

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس در ادامه به وجود مزار156 شهید گمنام در نقاط مختلف فارس اشاره کرد وبیان داشت: این شهدا در 40 نقطه از شهرستان های فارس به خاک سپرده شده اند که تاکنون برای 20 نفر از آنها المان شهدا نصب شده است.

خلیلی حمایت از پایان نامه های مقاطع تحصیلات عالیه با موضوع دفاع مقدس،راه اندازی کانون نخبگان دفاع مقدس،برگزاری جشنوارهای استانی شعر وداستان، تولید فیلم مستند، چاپ بیش از 30 عنوان کتاب، ساخت تندیس شهدا و غیره را به عنوان بخشی از اقدامات انجام شده در بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس نام برد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان