کد خبر: ۳۴۷۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۱

آغاز گزینش داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس گفت: امسال بیش از یک‌هزار و 700 داشجوی دختر و پسر پس از طی مراحل گزینش وارد دانشگاه فرهنگیان فارس می‌شوند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس ،ابوالفضل فرحی اظهار داشت: تمام داوطلبان کنکور سراسری سال 91 در استان فارس که مجاز به انتخاب رشته‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی شده‌اند باید برای طی مراحل گزینش حداکثر تا 26 مرداد ماه جاری به ادارات آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه کنند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش فارس افزود: تمام داوطلبان مجاز باید میانگین معدل سه سال آخر دوره دبیرستان آنها بالاتر از 14 و تاریخ تولد آنها نیز از یکم مهر ماه 1367 به بعد باشد.

فرحی تصریح کرد: داوطلبان هنگام مراجعه باید اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی و دو قطعه عکس 4×3 را به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این دانشگاه با هدف ارتقای مجموعه فرهنگیان، صورت گرفته است و مقرر شده تا سازوکار حاکم بر دانشگاه فرهنگیان مطابق آموزش عالی و ضوابط آن و زیر نظر وزارت آموزش و پرورش باشد.

فرحی از پذیرش سه برابر ظرفیت متقاضیان تحصیل در دانشگاه ویژه فرهنگیان در کنکور سال تحصیلی 92 ـ 91 برای مصاحبه و گزینش خبر داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: امسال 25 هزار دانشجو از بین 75 هزار متقاضی برای تحصیل در این دانشگاه پذیرفته می‌شوند.

وی اضافه کرد: این 25 هزار دانشجوی پذیرفته شده به صورت بومی در سراسر کشور پذیرش می‌شوند.

به گزارش فارس، 14 رشته تحصیلی برای انتخاب متقاضیان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان طراحی شده است.

 

انتهای خبر/ک

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
کبری
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
0
باسلام چرا من با رتبه 6هزارمنطقه 3وداشتن همه شرایط دردانشگاه فرهنگیان که خیلی خیلی زیاد به ان علاقه داشتم قبول نشدم لطفا کمکم کنید