کد خبر: ۳۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۱

حضور حماسی مردم شیراز در راهپیمایی روز قدس

استان فارس در روز قدس یکپارچه حضور و فریاد شد تا بار دیگر روزه داران همراهی خود با مسلمانان فلسطین را یادآوری کرده و ماندگاری بر سر پیمانشان را اعلام کنند.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم روزه دار شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) و دیگر شهرستان های استان فارس، در حضوری چشمگیر، فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل را سردادند و ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین، لزوم ریشه کن شدن غده سرطانی اسرائیل غاصب را به عنوان یک خواسته مهم، به جهانیان اعلام کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، راهپیمایان که در روز گرم 28 ماه مبارک رمضان، از میدان امام حسین(ع) راهپیمایی خود را آغاز کرده بودند، در حالیکه مسئولان استان و شهرستان پیشاپیش آنان حرکت می کردند، تا محل مصلای نمازجمعه به راهپیمایی ادامه داده و در پایان، با تکبیرهای خود قطع نامه پایانی را امضا کردند.

مردم روزه دار در استان فارس و شیراز طی قطع نامه پایانی روز قدس امسال اعلام کردند که برای نجات اسلام، مسلمانان فلسطین و بازگرداندن آرامش به خاورمیانه و حتی جهان، راهی جز پایان بخشیدن به حیات غیرقانونی رژیم غاصب فلسطین، و ریشه کن شدن اسرائیل وجود ندارد.

راهپیمایان در این قطع نامه روز قدس را روز اتحاد همه مسلمانان جهان برسرآرمان های اسلام دانسته و اعلام کردند، آزادی و رهایی قدس و ملت فلسطین را همچنان به عنوان یک آرمان مقدس در اولویت می دانند.

راهپیمایان هر پیشنهاد و راهکار دیگری جر انحلال رژیم غاصب اسرائیل را که منجر به ماندگاری این دولت شود، غیرقابل قبول دانسته بر لزوم ریشه کنی این دولت جعلی و بازگشت آوارگان فلسطینی از سراسر جهان تاکید کردند.

راهپیمایان تاکید کردند که هر گونه تهدید و فشاری را با مقاومت بیشتر پاسخ داده و در صورت عملی شدن هر گونه تهدیدی که به قصد شکستن مقاومت مسلمانان برنامه ریزی شده باشد، آماده مقابله با اسرائیل و حامیان مستکبر این دولت جعلی هستند.

در بند دیگری از این قطع نامه راهپیمایان از دولت مصر درخواست کردند تا با لغو تمام پیمان های خود با دولت جعلی اسرائیل خصوصا پیمان کمپ دیوید، در عمل پرچم دار حرکت جدیدی در مقابله با دولت جعلی اسرائیل در منطقه باشد.

راهپیمایان همچنین از تمام دولت ها و حکومت هایی که برعلیه سوریه وارد نبرد شده و تلاش می کنند تا مقاومت مردمی در این کشور را بشکنند، خواستند که به این حرکت پایان دهند چرا که در غیراینصورت وارد باتلاقی خواهند شد که جز نابودی نتیجه ای برایشان در پی ندارد.




انتظار برای شروع راهپیمایی روز قدس
















نظرات بینندگان