کد خبر: ۳۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱

افتتاح 50 پروژه عمرانی در هفته دولت در فارس

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد که هفته دولت 50 پروژه عمرانی در بخش های مختلف در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا هوشنگ عشایری دیروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته دولت، شهریورماه، 50 پروژه در بخش های راهسازی و راهداری روستایی با اعتباری بالغ بر 476 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

عشایری بزرگراه شيراز- فسا- داراب- گهكم به طول 11 كيلومتر ، راه اصلي آباده طشك- ارسنجان به طول 15 كيلومتر، راه اصلي استهبان- ايج به طول 4 كيلومتر، راه اصلي فسا- جهرم به طول 6 كيلومتر را از جمله پروژه های احداث شده اعلام کرد.

وی ادامه داد: پروژه بهسازي و آسفالت راه اصلي سورمق- اقليد- ياسوج به طول 9 كيلومتر نیز از جمله این پروژه ها است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس همچنین گفت: مجتمع فرهنگی و دفتر امام جمعه شيراز و بيمارستان 32 تخت خوابي  محورخشت - كنارتخته نیز آماده بهره برداری است.

عشایری ادامه داد: بهسازي و آسفالت  راه اصلي شيراز- بوشهر به طول 7 كيلومتر،  بهسازي و آسفالت  راه اصلي خرامه-كربال به طول 15 كيلومتر، بهسازي و آسفالت  راه اصلي فدشكويه- زاهدشهر به طول 4 كيلومتر،  بهسازي و آسفالت راه اصلي گردنه خرسي شهرستان پاسارگاد به طول 10 كيلومتر، بهسازي و آسفالت  راه اصلي امام شهر به كارزين و شهر پير شهرستان قير و كارزين به طول 11 كيلومتر و رفع نقاط پر حادثه جاده هاي حوزه استحفاظي استان از دیگر پروژه هایی است که در هفته دولت بهره برداری می رسد.

وی از آمده شدن تعدادی دیگر از پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستان های استان خبرداد و گفت: پس از هفته دولت این پروژه ها به صاحبانشان تحویل خواهد شد.

نظرات بینندگان