کد خبر: ۳۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱

مسابقات قرآن در زندانهای استان فارس برگزار شد

رییس اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای فارس گفت:مسابقات قرآن زندانهای فارس با حضور32نفر از زندانیان در سالن آمفی تئاتر زندان مركزی شیراز برگزار شد .

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا ،حمیدرضا جهانگیری چهارشنبه در محفل مسابقات قرآنی زندانهای استان بیان داشت: قرآن وسیله هدایت انسانها در همه زمانها و مكانهاست و فردی كه با قرآن مأنوس می شود آثار این ارتباط را در درون خود احساس می كند.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای فارس افزود: آثار و بركات این كتاب به اندازه ای است كه حتی نگاه كردن به آیات آن نیز اجر و مزدی مضاعف دارد.

جهانگیری بر برگزاری منسجم تر برنامه های قرآنی در زندانها تأكید و اظهار امیدواری كرد كه در سالهای آتی مسابقات قرآن با برنامه ریزی و همفكری بیشتری با حضور مسئولین، مربیان و قرآن پژوهان استانی برگزار گردد.

وی ادامه داد: مسابقات قرآن زندانیان زندانهای استان فارس در رشته های مفاهیم، قرائت، حفظ10 جزء، حفظ15جزء و اذان برگزار و نفرات برتر به مسابقات كشوری كه در اواخر شهریورماه در استان خراسان جنوبی برگزار می شود راه می یابند.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندانهای فارس گفت :نفر اول در رشته قرائت محمدسعید. ك از زندان مركزی شیراز، نفر دوم احمد. س از زندان نورآباد ممسنی ، و نفر سوم مصطفی. د از زندان كازرون انتخاب و نفرات اول تا سوم در رشته مفاهیم رسول. م از زندان مركزی شیراز، محمدكاظم. ح از زندان داراب، و جواد. د از مجتمع حرفه آموزی و كاردرمانی فارس معرفی شدند.

این مقام مسوول اضافه كرد:محمدجواد. ش از زندان مركزی شیراز، احمد. س از زندان جهرم و اسماعیل. ص از زندان كازرون به عنوان نفرات اول تا سوم در رشته اذان و روح اله. ج در رشته حفظ 10جزء از زندان مركزی شیراز و حشمت اله. م در رشته حفظ 15جزء از زندان مركزی شیراز نیزبه عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

نفرات اول این مسابقات كه از زندان مركزی شیراز بودند به مرحله كشوری راه یافتند و از شركت كنندگان در این مسابقات تقدیر شد.

 

 

انتهای خبر/ک

برچسب ها: مسابقات ، قران ، شیرازه
نظرات بینندگان