کد خبر: ۳۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱

جذب سرمایه‌گذاری اولویت سروستان برای توسعه است

فرماندار شهرستان سروستان گفت: جذب سرمایه‌گذاری اولویت سروستان برای توسعه است و مسئولان این شهرستان با آغوش باز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، هادی صنعتی در حاشیه افتتاح طرح‌های خدماتی و تولیدی همزمان با هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان شهرستان سروستان با آغوش باز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنند.

فرماندار شهرستان سروستان ابراز داشت: راه حل رفع مشکل بیکاری جذب سرمایه‌گذاران و توسعه تولید است.

وی ابراز داشت: همزمان با هفته دولت علاوه بر گازرسانی به روستاهای شهرستان، بیمارستان شهدای سروستان به یک بیمارستان مجهز تبدیل شده است.

صنعتی اضافه کرد: سروستان نخستین شهرستانی بود که با آورده 4.5 میلیونی مسکن مهر را تحویل داد و در مهرماه نیز فاز دوم مسکن مهر با آورده 9 میلیون تومانی مردم تحویل داده می‌شود.

وی گفت: دو پروژه مهم راه‌سازی استان فارس در محدوده سروستان در حال اجرا است که نقش مهمی در توسعه حمل و نقل دارد.

فرماندار سروستان تصریح کرد: پروژه معروف به جاده باب انار، سروستان، خرامه و ارسنجان یکی از این دو طرح است که فاصله فارس به استان اصفهان را بیش از 1.5 ساعت کاهش می‌دهد.

صنعتی همچنین گفت: پروژه دو بانده شدن مسیر سروستان به فسا نیز در حال اجرا است که اهمیت بسیاری در شرق این استان دارد.

در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: دولت پرچمدار و پیشانی مبارزه با تحریم‌های اقتصادی است.

داریوش اسماعیلی ابراز داشت: دشمنان در حالی که از تمام راه‌های دشمنی خود ناامید شدند به تحریم‌های اقتصادی روی آوردند.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی امروز با تمام توان خود به دنبال تحریم‌های اقتصادی هستند که در این نبرد دولت پرچمدار مقابله با این تحریم‌ها است.

اسماعیلی تصریح کرد: همدلی و همراهی خوب قوای سه‌گانه نقطه مهم اتکا برای مبارزه با تحریم است که این همدلی خوب تهدیدهای دشمنان را تبدیل به فرصت می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورود به بحث اقتصاد مقاومتی بهترین راه حل برای مقابله با تحریم‌ها است اضافه کرد: تمام دستگاه‌ها باید زمینه عملیاتی شدن و ورود به مقوله اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند. 

وی در پایان ضمن تبریک هفته دولت به دولتی‌ها گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای نمایش دستاوردها است تا علاوه بر افتتاح پروژه‌های مختلف مردم از عملکرد یک ساله دولت با اطلاع شوند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان