کد خبر: ۳۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۱

فعالیت جزیره‌ای و مجزا سودی ندارد

نماینده ولی فقیه در فارس خطاب به نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای فعالیت جزیره‌ای همدلی پیشه کنید.

 به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار با مجمع نمایندگان این استان اظهار داشت: در برخی مواقع نمایندگان باید از بعضی توقعات و خواسته‌ها که مربوط به حوزه انتخابیه خودشان است، به خاطر مصالح مردم و استان بگذرند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات این استان با تاکید بر اینکه نباید نمایندگان نگاه جزیره‌ای به فارس داشته باشند افزود: اگر تمام اعضای مجمع نمایندگان فارس همدل و همراه شوند و به صورت یک‌دست برای رفع مشکلات این استان تلاش کنند، مسئولان استانی و کشوری نیز همراه و همدل می‌شوند.

ایمانی ادامه داد: زمانی کارها با سرعت پیش می‌رود که علاوه بر همفکری، شاهد همدلی نیز باشیم و لازمه همدلی این است که نمایندگان ابتدا خودشان این همدلی را تقویت کنند و سپس آن را به بدنه اجرایی استان سرایت دهند.

وی با مطرح کردن دغدغه رهبر معظم انقلاب در یک ماه اخیر در مورد وظیفه و مسئولیت نخبگان کشور و صاحبان فکر برای مقابله با هجمه دنیای استکبار، خواستار ورود جدی مجمع نمایندگان فارس به این مقوله شد.

در ادامه حجت‌الاسلام سید محی‌الدین ‌طاهری رئیس نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس بیان داشت: با همدلی به لطف خدا بسیاری از مسائل حل می‌شود و تا به امروز نیز با تلاش تمام نمایندگان شاهد مشکلاتی از این استان بوده‌ایم.

وی افزود: باید به داشته‌های این استان توجه داشته باشیم و از امکانات و ظرفیت‌های عظیم فارس غافل نشویم و از آن حداکثر استفاده را ببریم.

طاهری ادامه داد: باید مردم را به طرف معنویت سوق دهیم تا اقتصاد مقاومتی بهتر و راحت‌تر عملیاتی و نهادینه شود.

رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در استان فارس ابراز داشت: برای ایجاد روحیه معنویت بین مردم، بهترین کار تقویت حوزه‌های علمیه است تا مبلغان والایی زیر نظر نماینده رهبر معظم انقلاب در این استان تربیت شده و به جامعه وارد شوند.

به گزارش فارس، در ابتدای این جلسه محمد حسن دوگانی رئیس مجمع نمایندگان فارس و دیگر نمایندگان به بیان مسائل و مشکلات این استان و راه‌های حل آنها پرداختند.

انتهای پیام/‌ص

نظرات بینندگان