کد خبر: ۳۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۱

اقتصاد مقاومتی بهترین روش‌‌ برای مقابله با تحریم‌های دشمنان ‌است‌‌

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی بهترین روش‌‌ مقابله با تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی است‌.

 به گزارش شیرازه به نقل از فارس از لامرد، بعد از ظهر امروز طی مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شو رای اسلامی، فرماندار لامرد و جمعی دیگر از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی، از کارمندان نمونه لامرد در هفته دولت تجلیل شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات شهید عامری شهر لامرد برگزار شد، سید موسی موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای واقعی خدمت در اتقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: حفظ جایگاه واقعی تمام شهدای جمهوری اسلامی ایران، از وظایف مهم خانواده‌های معظم شهدا است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تحقق فرامین مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی یکی از بهترین روش‌های مقابله با تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی است گفت: ظرفیت و توان بالا در میان مسئولان و مردم نشان از خروجی سرافرازانه تحریم‌ها دارد.

موسوی تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو وحدت و اتحاد آحاد مردم است.

وی ادامه داد: راهکارهای ارزنده و موفق نظام در مقابله با تحریم‌ها یکی پس از دیگری خود را نشان می‌دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در بخشی دیگر از سخنان خود به ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان‌های لامرد و مهر پرداخت و افزود: با مجموعه مدیریتی منسجم و هماهنگ در شهرستان‌های لامرد و مهر فعالیت‌های عمرانی گسترده در حال انجام است.

در ادامه فرماندار لامرد نیز بیان داشت: حضور حماسی احاد مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی مانع بسیاری از نقشه‌های شوم دشمنان کشور شده است.

محمود صفری افزود: افتخار داریم که زیر پرچم ولایت فقیه زندگی می‌کنیم و باید به عنوان یک خدمتگزار واقعی در خدمت مردم باشیم.

فرماندار لامرد با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم آسان و به موقع انجام شود تصریح کرد: با وجود تحریم‌های اخیر و اعمال فشارهای بد اقتصادی دشمنان، خدمات‌رسانی به مردم باید در تمام ابعاد صورت گیرد.

صفری در ادامه سخنانش با انتقاد از برخی جوسازی‌ها در مورد احداث تندیس زنده‌یاد محمد علی حیاتی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در شهر لامرد اظهار داشت: زنده‌یاد حیاتی منشا خدمات ماندگار در تمام حوزه‌ها به ویژه بخش فرهنگ هر دو شهرستان بود.

وی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از پیشرفت و آبادانی شهرستان لامرد مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی زنده‌یاد محمد علی حیاتی است.

رئیس شورای اداری شهرستان لامرد به اختصاص 16 میلیارد تومانی از دو درصد نفت و گاز به شهرستان لامرد اشاره کرد و ابراز داشت: 60 درصد از بودجه دو درصد نفت و گاز به روستاها تعلق می‌گیرد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از 42 نفر از کارمندان ادارات و نهادهای دولتی لامرد تجلیل شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان