کد خبر: ۳۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

2035 نفر دانشجو جذب دانشگاه فرهنگیان فارس می شوند

رئیس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس جذب معلم در آموزش وپرورش از طریق شرکت در آزمون سراسری وقبولی در دانشگاه فرهنگیان دانست واز پذیرش دو هزار و 35 نفر در آزمون ورودی امسال در دانشگاه فرهنگیان فارس خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، علی افسری گفت: امسال چهار هزار و 70 نفر پسر ودختردر کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته های دانشگاه فرهنگیان فارس شدند که از این افراد 631 دختر یک هزار و 404 پسرپس از طی مراحل گزینش به عنوان دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان فارس پذیرفته خواهند شد.

رئیس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس هدف از تاسیس این دانشگاه را تربیت وتوانمند سازی منابع انسانی وزارت آموزش وپرورش وپیشبرد در امر آموزش وپرورش در تولید وترویج علم تربیت محور مبتنی بر معیارها ونظام اسلامی دانست.

افسری گفت: آزمون گزینش (مصاحبه حضوری) ازسه شنبه 7 شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد وتا 14 شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: داوطلبان هنگام مراجعه می بایست اصل وکپی تمام صفحات شناسنامه وکارت ملی به همراه دو قطعه عکس 3×4 به همراه داشته باشند.

رئیس پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس هدف ازمصاحبه داوطلبان را ارزیابی میزان توانمندی وتشخیص میزان قابلیت ها وعلاقمندی داوطلبان به شغل شریف معلمی دانست.

افسری اعتبار مدرک اعطایی در دانشگاه فرهنگیان را بین المللی دانست و گفت: فارغ التحصیلان مدرک کارشناسی این دانشگاه می توانند تا سطح دکترا به تحصیل بپردازند.

احداث خزانه نشاء پیاز طرح استمرار برای اولین بار در فارس

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از احداث خزانه نشاء پیاز طرح استمرار برای اولین بار در استان خبر داد.

محمد حسن طلعتی افزود: این طرح در سطح 3.5 هکتار و در اواسط مرداد ماه انجام شده که از اواسط مهر ماه نیز کار انتقال نشاء به شهرستانها جنوبی آغاز می شود.

وی به وضعیت کاشت سیب زمینی طرح استمرار نیز اشاره کرد و بیان کرد: پیش بینی می شود که سطح کاشت سیب زمینی طرح استمرار با 15 درصد افزایش سطح کاشت نسبت به سال گذشته به 700 هکتار در سال جاری برسد.

نظرات بینندگان