کد خبر: ۳۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

افتتاح 40 طرح ‌در شهرک‌های صنعتی استان فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره‌برداری از 40 طرح عمرانی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش شیرازه، فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی همت اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 535 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 23 طرح عمرانی است گفت: این طرح‌ها در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و زیربناها در شهرک‌های صنعتی این استان اجرایی شده است.

همت از مهم‌ترین این طرح‌ها را اجرای شبکه‌های برق، آب، گاز، فاضلاب، ساختمان اداری، طرح‌های آبرسانی و ساخت مخزن، زیرسازی، لبه‌گذاری و آسفالت معابر و خیابان‌های شهرک‌های صنعتی این استان اعلام کرد.

وی همچنین از افتتاح و بهره‌برداری از 17 طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها نیز بیش از 500 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 500 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی از مهم‌ترین این طرح‌ها را بهره‌برداری از کارخانه قوطی یک‌بار مصرف، کارخانه نورد فولاد، کارخانه ساخت تجهیزات آبیاری قطره‌ای و سردخانه چندمداره اعلام کرد.

همت با بیان اینکه بیش از این نیز در هفته صنعت و معدن 38 طرح عمرانی و صنعتی افتتاح شده بود گفت: این طرح‌ها در فاصله بین هفته صنعت و معدن در تیر ماه تا شهریور ماه امسال به بهره‌برداری رسیده است.

نظرات بینندگان