کد خبر: ۳۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱

خبرنگاران حوزه های هنری با خبرهای خلاقانه پیشرو باشند

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس با اشاره به اینکه عرصه هنر یک وادی گسترده و نامحدود است، گفت: خبرنگاران حوزه های هنری نیز باید با ابتکار بیش از پیش خود در آفرینش خبرهایی که خلاقانه باشند باید پیشرو باشند.

به گزارش خبرگزاری شیرازه به نقل از شبستان، حجت حسنی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، امروز (5شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عرصه هنر یک وادی گسترده و نامحدود است، گفت: خبرنگاران حوزه های هنری نیز باید با ابتکار بیش از پیش خود در آفرینش خبرهایی که خلاقانه باشند باید پیشرو باشند.


وی با اشاره به اینکه امروزه مسابقه رسانه ای، رسانه هایی می برند که به اخبار تازه و دست اول دست پیدا کنند که این عامل باعث جذب بیشتر مخاطبان و گرایش آنان به سوی خواسته هایشان را فراهم می کند، خاطر نشان کرد: به طور حتم با گسترش علوم و سایت ها دسترسی به علوم راحت تر خواهد بود.


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس بیان داشت: بدون شک در برشماری انواع خبر یعنی اخبار انحصاری، معمولی و ابتکاری و سایر خبرها، اخبار ابتکاری جایگاه شایسته ای را از آن خود کرده و علت آن این است که محصول تلاش، استعداد و آفرینش خبرنگار است.


این مقام مسئول تصریح کرد: اگر چه عده ای خبر را سخنی می دانند که احتمال درست بودن یا دروغ بودن می رود، اما از افراد سلیم النفس نشر اکابر اصحاب هنری رسانه است که در نشر اخبار خویش به صفات یک خبر خوب که همانا تازگی، جالب بودن و درستی و صحت خبر است، توجه کنند.


وی تصریح کرد: پر واضح است که به کار بردن سوژه های بکر و نو حاصل زحمات و تلاش خبرنگار است و آنچه خستگی را از او می زداید استقبال و مخاطب فراوان است و این اگر با صحت خبر همراه شود بر ارزش آن صد چندان می‌افزاید.


مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس اظهار داشت: معتقدیم برای موفقیت در عرصه خبر باید به گسترش دانش خویش افزود و ضمن تلاش و عرق ریزی روح و غور در پیدا و پنهان حوادث و رویدادهای مختلف و بهره گیری از یک دایره وسیع دانشی و واژگانی و اطلاعاتی بتوان بیش از پیش به رسالت خویش جامعه عمل پوشید.


خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از محسن تورع، خبرنگار و عکاس خبرگزاری شبستان به عنوان خبرنگار برتر این حوزه در بخش رسانه های مجازی تجلیل به عمل آمد.

نظرات بینندگان