کد خبر: ۳۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱

سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس رئیس خود راشناخت

طی حكمی از سوی دكتر مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهندس غفار صفری به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس منصوب شد.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا،در این حكم آمده است: با توجه به تعهد، تجارب و شایستگی های علمی و عملی به ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس منصوب می شوید تا برابر وظایف و تكالیف ابلاغی و در چارچوب تشكیلات جدید و دستورالعمل اجرایی آن كه متعاقبا ابلاغ می گردد، نسبت به ساماندهی امور مربوط در جهت تحقق اهداف و ماموریت های صنعتی، معدنی و تجاری كشور با رویكرد ارتقاء كیفی و كمی تولیدات از طریق كاهش هزینه های تمام شده و افزایش بهره وری، زمینه رقابت پذیری كالاهای ایرانی را فراهم نمایید .

در ادامه این حكم امده ، ضمن تامین نیازهای داخلی، نسبت به توسعه بازارهای هدف خارجی و رشد بیش از پیش صادرات غیر نفتی اقدام نمایید.

بدیهی است كه ایجاد زمینه ارتباط موثر بین جامعه اصناف و فعالان و تشكل های تولیدی و تجاری و استفاده مطلوب از ظرفیت عظیم تامین منابع و توزیع گسترده واحدهای صنفی برای رسیدن به این هدف ملی، مورد انتظار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این حكم ضمن تاكید بر رعایت كامل قوانین و مقررات و برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی در جهت ایفای وظایف، توجه به چهار محور عدالت گستری، مهر ورزی، خدمت به بندگان خدا و اقشار محروم جامعه و تعالی و پیشرفت مادی ومعنوی را خواستار شده است.

مهندس غفار صفری كه در شهریورماه سال گذشته به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس منصوب شده بود با حكم جدید وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان رییس این سازمان منصوب گردید.

صفری داراي سوابق كاري و اجرايي به شرح زير بوده است . نزدیک به یک سال سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس ، مدرس دانشگاه و مراكز آموزش عالي، عضوفعال كار گروه هاي توسعه صادرات وتنظيم بازار ، كار گروه بهينه سازي مصرف انرژي، ،كار گروه ستاد مبارزه با قاچاق كالا و سوخت استان،  عضو كميته انتخاب صادر كنندگان نمونه استاني ،مسئول و نماينده تام الاختيار نظارت بر پرداخت يارانه بنگاه هاي زود بازده با حكم استاندار فارس به استناد آئين نامه اجرايي هيات وزيران، مسئول اجراي قانون نوسازي و بازسازي صنايع استان فارس، مسئول دبيرخانه ستاد رسيدگي به مشكلات واحدهاي توليدي در سازمان، مسئول اجراي قانون نوسازي و بازسازي صنايع در استان فارس،عضو كميته برنامه ريزي حوزه صنعت و معدن در سفرهاي سه گانه رياست محترم جمهوري و سفر مقام معظم رهبري ، عضو كميته تدوين سند راهبردي توسعه تجارت خارجي استان فارس.

نظرات بینندگان