کد خبر: ۳۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱

بهره برداری از چهارطرح آبرسانی شهری درشیراز

به مناسبت هفته دولت چهارطرح آبرسانی شهری درشیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا ، افتتاح چاه 200 محمدیه با عمق 273 متر و با آبدهی230 لیتربرثانیه و با اعتبار سه هزار و 100 میلیون ریال از جمله این طرح هاست .

افتتاح چاه 513 با عمق 284 متر و چاه 512 دوكوهك با عمق 270 متر و با صرف هزینه شش هزارمیلیون ریال ازمحل اعتبار استانی درزمره این طرح ها به شمارمی آید.

همچنین چاه 268 متری باغ جنت با اعتباردومیلیون و 900 میلیون ریال در حال بهره برداری است .

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شركت آب و فاضلاب شیراز در مراسم گشایش پروژه های یاد شده ، با اشاره به عملكرد و فعالیت های شركت آبفای شیراز اظهار داشت : به همت دست اندركاران این شركت ، آب مورد نیاز جمعیت یك میلیون و پانصد هزارنفری این شهرازطریق 30 درصد خط اول درودزن و منبع سطحی و 70 درصد از طریق چاه های اجاره ای و منبع زیرزمینی تامین می شود.

مهندس الله بخش نظری افزود:برای تامین خط دوم آبرسانی نیزاعتبار ویژه ای در نظرگرفتیم تا پیش از برنامه پنجم توسعه به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شركت آبفای شیراز ادامه داد: به دلیل افت سطح آب و كاهش دبی چاه ها با كم شدن كیفیت آب مواجه هستیم و تلاش ما بر این است كه تغییراتی دراین كیفیت ایجاد كنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی هم دراین مراسم گفت: می بایست سهم آبی را كه از استان فارس خارج می شود ، به صورت جدی مورد توجه قرار دهیم.

دكترجعفر قادری افزود: یكی از ارزشمندترین كارها ، صرفه جویی و مدیریت شایسته منابع آب است و این مهم با بهره گیری از نیروهای متخصص و فناوری جدید میسر می شود.

از دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

 

انتهای خبر/ک

برچسب ها: کانال ، ابرسانی ، شیرازه
نظرات بینندگان