کد خبر: ۳۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱

ما در آستانه یك انقلاب اقتصادی قرار داریم.

 مهندس حسین صادق عابدین درمراسم بهره برداری از چند طرح عمرانی برق و انرژی كه به مناسبت هفته دولت در شیراز برگزار شد ، افزود: هم اكنون ما در آستانه یك انقلاب اقتصادی قرار داریم.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا ، مهندس عابدین اظهار داشت : ما می توانیم با تلاش نخبگان و دانشمندان خود ، افتخارات بزرگی به دست آوریم و در واقع تحریم ها فرصت مناسبی است تا با همكاری یكدیگر این مسیر سخت را هموار سازیم و آینده ای روشن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زنیم .

صادق عابدین در بخش دیگری از مطالب خود ازمتخصصین صنعت برق فارس كه به رغم مضیقه مالی 19 پروژه برق رسانی را با اعتبار 440 میلیارد و 920 میلیون ریال برای خدمات رسانی به مردم آماده افتتاح كردند، قدردانی كرد.

مدیرعامل برق فارس هم در این مراسم گفت : خرسندیم كه با تلاش و پیگیری های فراوان درسال تولید ملی و همزمان با هفته دولت 19 پروژه برق رسانی در استان های فارس و بوشهر با صرف اعتباری افزون بر 44 میلیارد و 920 میلیون ریال افتتاح شد.

مهندس محمدرضا مشفقیان ، پروژه های قابل افتتاح را شامل 14 پروژه احداث خطوط پست های انتقال و فوق توزیع با اعتباری بیش از 434 میلیارد و 500 میلیون ریال و پنج پروژه دیسپاچینگ ، مخابرات و اسكادا با اختصاص اعتباری بیش از یك میلیارد و 420 میلیون ریال اعلام كرد و بیان داشت: پروژه های هفته دولت سال جاری ، افتخاری دیگر دركارنامه زرین برق منطقه ای فارس ثبت كرد .

مدیرعامل برق فارس ادامه داد :با بهره برداری از پروژه های یاد شده، شاهد كاهش تلفات انرژی ، پایداری شبكه های برق رسانی و تامین برق مطمئن برای مشتركین جدید خواهیم بود.

مشفقیان ازنمایندگان استان فارس درمجلس شورای اسلامی درخواست كرد برای جذب اعتبار وتكمیل پروژه های برقرسانی تلاش كنند .

دراین آیین پروژه توسعه پست 230 كیلوولت سعدی با نصب یك دستگاه 230 كیلوولت و دو دستگاه 66 كیلوولت و احداث پست 230 كیلوولت موقت توربین با نصب یك دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت 160 مگاولت آمپر افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت .

 

انتهای خبر/ک

برچسب ها: انقلاب ، اقتصادی ، شیرازه
نظرات بینندگان