کد خبر: ۳۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱

خوشحالم رکورد ایران را بهبود بخشیدم

بانوی مدال‌آور پارالمپیکی فارس گفت: خوشحالم با کسب مدال در بازی‌های پارالمپیک رکورد ایران را شکستم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، ساره جوانمردی صبح امروز پس از کسب نخستین مدال کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نگاه‌ها به ورزش تیراندازی در ایران مانند دیگر رشته‌ها نیست اما ما بانوان ایرانی نشان دادیم که می‌توانیم در این رشته نیز کسب مدال کنیم.

وی با خوشحالی از کسب مدال برنز پارالمپیک و شکستن رکورد تیراندازی بانوان ایران افزود: در این بازی‌ها با مجموع 469 امتیاز موفق شدم رکورد پیشین ایران را که با 465 امتیاز در دست نیره عاکف بود بهبود ببخشم و همچنین چهار نمره بالاتر از رکورد ورودی خودم را به دست آورم.

بانوی مدال‌آور پارالمپیکی فارس از پیشرفت‌های قابل ملاحظه رشته تیراندازی در بین بانوان در ایران سخن گفت و تصریح کرد: تیراندازی طی چند سال اخیر در ایران بیشتر از قبل مورد توجه بانوان قرار گرفته و رشد خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: رقابت سختی با حریفان، به ویژه با نمایندگان اسپانیا و روسیه داشتم و با توجه به اینکه نخستین حضورم در این میدان بزرگ را تجربه می‌کردم، کسب مدال برایم بسیار با ارزش بود.

جوانمردی در پایان گفت: از حمایت‌های خانواده‌ام که باعث شدند من به ورزش روی آورم ممنونم و از زحمات مسئولان و مربیانی که در موفقیت من نقش داشتند، قدردانی می‌کنم.

به گزارش فارس، ساره جوانمردی بانوی پارالمپیکی فارس موفق شد در بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن در کلاس 10 متر تپانچه بادی با کسب مدال برنز نخستین نشان کاروان اعزامی ایران را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: رکورد ، ایران ، بهبود ، شیرازه
نظرات بینندگان