کد خبر: ۳۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱

از پرستاری درجنگ سخت تا حضور پررنگ درجنگ نرم

سیده فاطمه موسوی  در حالی در سایر استان های دیگر در امر آموزش در برگزاری  همایش و انسجام فعالان سایبری مسلمان و ... فعالیت می کند که در استان فارس با کم مهری و بی توجهی مسئولین مواجهه است .

او که سنگ صبور نسل سوم و چهارم در دنیای واقعی و مجازي است.گويي خدا پررنگ ترين نقش زندگي او را پرستاري و سنگ صبور بودن قرار داده، چه در دوران جنگ سخت و چه در دوران جنگ نرم. سال 61 زماني كه 18 سال بيشتر نداشت با حضور در بيمارستان آبادان به گونه اي به جبهه ها كمك مي كرد.وی متاهل و دارای دوفرزند است.

موسوي اهل شیراز و ساكن سومین حرم اهل بیت در ایران است و شايد هم خوش صحبتي اش به سبب همين همسايگي اش با سعدي و حافظ است.

فعاليت هايش در جنگ نرم تنها به نشستن پشت كامپيوتر و به روز كردن وبلاگ ها مثل سجاده پر از ياس، جبهه غدير و... و به روز كردن اطلاعات خودش و گفت وگو با اهالي دنياي مجازي ختم نمي شود. از حضور در دانشگاه ها و همايش ها و گفتن از خاطرات دوران دفاع مقدس گرفته تا كمك به برگزاركننده هاي همايش هاي سايبري گوشه هاي ديگري است از فعاليت او در اين جبهه.

آن اوايل كه من به حاجي مي گفت در اين فضاي مجازي جنگه، حاجي باور نمي كرد و مي گفت اين جنگي كه تو مي گويي، نيست. كار خودش كار فرهنگي بود اما آن اوايل كار فرهنگي در اين فضا را خيلي قبول نداشت اما به واسطه اتفاقاتی، نگاه حاجي تغيير كرد. به طوري كه الان وقتي، جايي برنامه و همايشي هست خودش برايم بليط مي گيرد و حتي اگر مسير خيلي سخت و دور باشد، خودش من را مي آورد و بر مي گرداند.

 

موسوی در حال حاضر مشغول به تولید محتوا با موضوعات دینی، فرهنگی، اجتماعی وسیاسی و همچنین نشر و باز نشر اخبار موثق ،نشر احادیت ،احکام فقهی متناسب روز است.

وی در فضای مجازی با 12نفر همکاری مستقیم دارد که در زمینه جنبش وبلاگی به تقویت فعالان این حوزه در فضای مجازی بویژه در صفحات اجتماعی می پردازد.

این فعال سایبری شیرازی، علاوه بر ایفای نقش به عنوان مادر در تربیت فرزند و همسرداری با داشتن دغدغه دین و مبارزه با دشمنان جوان ایرانی مسلمان، در صفحات اجتماعی مانند فیس بوک و دیگر مسنجر ها به تولید محتوا ،دعوت کاربران به این صفحات به خواندن مطالب ارزشی و اظهار نظر در مورد این مطالب می پردازد.

اخیرا یکی از اقدامات قابل توجه وی پیگیری و تلاش برای ایجاد جنبش ممانعت ازجنگ با خدا با موضوع مبارزه با ربا خواری بانک ها با نظارت دکتر حسن عباسی  راه اندازی گردیده است.

سیده فاطمه موسوی  در حالی در سایر استان های دیگر در امر آموزش در برگزاری  همایش و انسجام فعالان سایبری مسلمان و ... فعالیت می کند که در استان فارس با کم مهری و بی توجهی مسئولین مواجهه است .خود او با دلی پر درد در گفتگو با شیرازه می گوید: برای طرح های تبلیغاتی بودحه ای در نظر گرفته نمی شود.

موسوی درگفتگو با کیهان به بسیاری ازموارد دیگر نیز اشاره کرده است که میتوانید مصاحبه وی را از اینجا بخوانید.

وی بیش از 18 وب سایت و وبلاگ فعال دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم

 

جنبش ممانعت از جنگ با خدا

بانک وبلاگ استان فارس

سجاده ای پر از گل یاس

وبلاگ غدیر

فصل انتظار

...

 

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان