کد خبر: ۳۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱

افزایش بودجه خرم بید

فرماندار خرم‌بید با اشاره به سهم این شهرستان از دو درصد اعتبارات نفت و گاز،‌ گفت: این اعتبار با توجه به ویژگی‌های خرم‌بید باید افزایش یابد.

به گزارش شیرازه، فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، داود ایوبی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: خرم‌بید از دو بخش مرکزی و مشهد مرغاب شکل گرفته و بخش مرکزی آن دارای دو دهستان است که براساس اعلام مسئولان امر این دو دهستان، محروم اعلام شدند اما بخش برخوردار معرفی شده و این تناقض جای بحث و تامل دارد.

فرماندار خرم‌بید افزود: بر همین اساس خرم بید شهرستان برخوردار اعلام شده و از اختصاص دو درصد نفت و گاز در حد خود محروم مانده است.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خرم‌بید ادامه داد: با تصمیم‌گیری کمیته برنامه‌ریزی استان فارس مبلغی به شهرستان‌های محروم از دو درصد نفت و گاز اختصاص یافته که برای شهرستان خرم‌بید چهار میلیارد ریال است.

وی گفت: کل این مبلغ با سرفصل‌های مشخص به مجموعه این شهرستان ارائه شده، از این رو می‌طلبد که مدیران با یک برنامه‌ریزی صحیح از منابع موجودی که در اختیار دارند، حداکثر استفاده بهینه را ببرند.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم‌بید در ادامه ابراز داشت: مبلغ اختصاص یافته فقط برای تکمیل پروژه‌های در حال ساخت بوده و شروع پروژه جدید ممنوع است.

در پایان این جلسه پس از بحث و تبادل نظر با کارشناس معین بودجه این شهرستان بودجه ارسالی به تصویب رسید.

برچسب ها: بودجه ، خرم بید ، شیرازه
نظرات بینندگان