کد خبر: ۳۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱

ورود 72هزار دانش آموز فارسی به کلاس اول

دبیرستاد پروژه مهر آموزش وپرورش فارس گفت: در سال تحصیلی جاری 72هزاردانش آموز فارسی وارد پایه اول ابتدایی می شوند.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر،محمدحسین خواجه زاده اظهار داشت: امسال روز 29 شهریور ماه تمامی دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس حضور خواهند یافت ودر مراسم جشن شکوفه ها شرکت خواهند کرد.

وی سپس از حضور64هزار دانش آموز پایه ششمی در استان خبر داد و تصریح کرد: امسال برای اولین بار تمام دانش آموزان این پایه در درروز 28 شهریور طی مراسمی حضور خود را در کلاس ششم جشن خواهند گرفت.

دبیرستاد پروژه مهر آموزش وپرورش فارس در ادامه به حضور بیش از 20 هزار نوآموز در بیش از 400 مرکز پیش دبستانی استان اشاره کردو بیان داشت: برای این نوآموزان نیز در روز 28 شهریور ماه در تمامی مراکز مراسم جشنی به نام غنچه ها برگزار خواهد شد.

خواجه سپس یاد آورشد: در سال جدید تحصیلی بیش ازهشت هزار مدرسه در فارس آماده استقبال از بیش از 800هزاردانش آموزاستان هستند.

وی همچنین از آماده سازی 36هزار کلاس درس در قالب بیش از هشت هزارمدرسه در تابستان امسال در استان فارس یاد کرد و افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده اول مهر ماه سال جاری تمامی مدارس فارس برای ورود دانش آموزان آماده هستند.

دبیرستاد پروژه مهر آموزش وپرورش فارس در ادامه به آموزش تمام دبیران پایه دوم وششم ابتدایی استان باتوجه به تغییرات کتاب درسی اشاره کرد وابراز داشت: دبیرانی که پایه ومقطع خود رادر سال جدید تحصیلی تغییر دادند در تابستان در کلاس های آموزشی شرکت کردند تا با آمادگی کامل مطالب رابه دانش آموزان ارائه دهند.

خواجه زاده همچنین عنوان کرد: توزیع کتاب های درسی راهنمایی ومتوسطه در تمامی کتابفروشی ها ومراکز عرضه کتاب از اول شهریور ماه آغاز شده است وکتاب های دوره ابتدایی نیز در بین تمام مدارس استان توزیع شده تا در روزاول مهرماه دانش آموزان ابتدایی پس از حضور در مدرسه کتب خود را تحویل بگیرند.

نظرات بینندگان