کد خبر: ۳۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۱

نهادهای فرهنگی هجمه‌های دشمنان را خنثی کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: تمام نهادهای فرهنگی باید هجمه گسترده دشمنان در عرصه‌های عقیدتی و معنوی را با رویکردهای مختلف خنثی کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس ،احمد همتی بوشهری بر ضرورت محتوابخشی به برنامه‌های عزاداری در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی این استان باید در راستای تبیین نقش و جایگاه بی‌نظیر امام ششم حضرت صادق (ع) در احیای مکتب اصیل اسلام برنامه‌ریزی داشته و گام‌های مثبت و موثری را بردارند.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت، خاطرنشان کرد: دهه کرامت در سراسر کشور به ویژه در استان فارس باید در خور شأن و جایگاه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شود و اقدامات و برنامه‌های موثر فرهنگی هنری در این ایام مورد تأکید قرار داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به مکتب والای تشیع، تصریح کرد: تمام نهادهای فرهنگی باید هجمه گسترده دشمنان در عرصه‌های عقیدتی و معنوی را با رویکردهای فرهنگی، ادبی و هنری خنثی کرده و برای این کار برنامه‌ریزی روشن و مشخص داشته باشند.

 

برچسب ها: نهاد ، شیرازه ، دشمنان
نظرات بینندگان