کد خبر: ۳۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۱

هنرمندان لارستانی خوش درخشیدند

در دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر پسا مهر فسا، هنرمندان لارستانی موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

به گزارش شیرازه، فارس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، نمایش "باغ آرزوها" به کارگردانی محمدجواد بدیعی و نویسندگی پرویز بشردوست کاری از گروه نمایش آرش موفق به کسب چند مقام برتر در دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر پسا مهر فسا شد.

این جشنواره در سه بخش جوان، غیررقابتی و خیابانی در سطح استان فارس با هدف حمایت از هنرمندان جوان و پرورش و نوآوری و خلاقیت آنان و تبادل افکار و اندیشه بین هنرمندان این استان و گسترش اجراهای عموم به اجرا در آمد.

در آیین پایانی این جشنواره که با حضور مسئولان و هنرمندان استانی در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا برگزار شد، محمدجواد بدیعی کارگردان و بازیگر لارستانی نمایش "باغ آرزوها" موفق به کسب مقام دوم کارگردانی این استان و مقام نخست بازیگری مرد در بخش جوان شد و تندیس جشنواره و جایزه نقدی و لوح تقدیر را از آن خود کرد.

ابوالفضل آبشت مقام نخست در طراحی لباس را کسب کرد و مهدی صادقی بازیگر این نمایش موفق به کسب مقام سوم بازیگری به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره شد.

اما درخشش هنرمندان لارستان به اینجا ختم نشده و از نمایش "جراحی یک مجروح جنگی" نوشته حجت محبی پور به کارگردانی غزل بهارستانی، کاری از گروه هنری قاصدک در بخش ویژه غیررقابتی با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.

در این جشنواره 52 اثر نمایشی از شهرهای بندرعباس، شیراز ،کازرون، فراشبند، استهبان، لارستان، سروستان و فسا به مدت چهار روز به اجرا در آمد.

برچسب ها: تئاتر ، هنرمند ، شیرازه
نظرات بینندگان