کد خبر: ۳۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱

دشمنان با قاچاق به بیکاری دامن می‌زنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: دشمنان جمهوری اسلامی و کسانی که نمی‌خواهند پیشرفت کشور را ببینند سعی می‌کنند با قاچاق مواد مخدر نیروی انسانی کشور را فلج کرده و از کار بیندازند.

به گزارش شیرازه به نقل ازفارس ،کمال فیروزآبادی در همایش بزرگ بهبود یافتگان از اعتیاد در شیراز، با بیان این که قاچاق مواد مخدر در ایران با اهداف سیاسی و مادی انجام می‌شود، اظهار داشت: دولت در مقابل کسانی که با هدف سودجویی مادی، اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کنند به شدت برخورد و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای مقابله با این گروه‌ها استفاده می‌کند تا عبرتی برای سایر قاچاقچیان مواد مخدر باشد.

وی با اشاره به این که مهم‌ترین سرمایه جوامع برای دستیابی به توسعه و پیشرفت، نیروی انسانی است، گفت: در کنار مواد معدنی، انرژی، بازار مصرف و فناوری، عاملی که می‌تواند تمام این سرمایه‌ها را مدیریت کرده و در راستای رشد جامعه به کار گیرد، نیروی انسانی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با تاکید بر این که نیروی انسانی متخصص و کارگر هر دو برای رشد جامعه مهم هستند، افزود: یکی از سرمایه‌های کشور ما جوانی و تخصص نیروی انسانی است، چراکه پیشرفت‌های کشور ما در زمان دفاع مقدس، در دوره سازندگی و در دوره پیشرفت علمی و فناوری مدیون همین نیروی جوان و متخصص بوده که ایران را بر قله عزت جهان نشانده است.

فیروزآبادی با بیان این که هر کس در مسئولیتی که قرار دارد باید برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و نجات جوانان از اعتیاد تلاش کند، بیان کرد: تمام عوامل ایجاد اعتیاد باید بررسی شده و راه حل‌های مقابله با آن مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: بیکاری، ضعف ایمان و اراده و عدم آگاهی از خطرات اعتیاد، از جمله عواملی است که می‌تواند جوانان را به سمت اعتیاد بکشاند و مسئولان بخش‌های مختلف جامعه باید برای رفع این معضلات تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانیم از جوانان که سرمایه‌های اصلی کشور هستند محافظت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس با اشاره به این که تلاش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس، استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای پیشگیری از اعتیاد جوانان به مواد مخدر است ابراز داشت: باید با تمام توان اطلاع‌رسانی کنیم تا افراد به این مشکل دچار نشوند که در این صورت هزینه‌های مقابله با قاچاق مواد مخدر بسیار کمتر است.

 

برچسب ها: قاچاق ، بیکاری ، شیرازه
نظرات بینندگان