کد خبر: ۳۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱

اسلام آمریکا و اروپا را فتح می‌کند

امام جمعه شیراز گفت: موج روزافزون اقبال مردم اروپا و آمریکا به اسلام به حدی افزایش پیدا کرده که امروز دومین دین بومی آمریکا و اروپا اسلام است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز اظهار داشت: امروز سران استکبار از استقبال مردم اروپا و آمریکا به اسلام وحشت زده شده‌اند.

وی تصریح کرد: دیری نمی‌پاید که اسلام اروپا و آمریکا را در بر بگیرد و پروژه اسلام‌هراسی که امروز شدت پیدا کرده به دلیل وحشت از همین حکومت اسلام بر قلب‌های جهانیان است.

ایمانی ادامه داد: روند مقابله با اسلام توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی از گذشته تا به امروز ادامه داشته و طراحی کاریکاتورهای موهن از پیامبر اسلام (ص)، حمله و بمباران‌ اماکن اسلامی و ساخت فیلم موهن آمریکایی اسرائیلی نیز در همین راستا است.

خطیب نماز جمعه شیراز اضافه کرد: این فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام از یک سال و نیم قبل ساخته شده و به بهانه 11 سپتامبر که توسط خود آمریکا و برای زیر سلطه درآوردن مناطق وسیعی از کشورهای مسلمان طراحی شده بود، پخش شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس ادامه داد: پخش این فیلم با بهانه آزادی بیان صورت می‌گیرد، در حالی که در همین کشورهای به اصطلاح آزاد، کسی حق ندارد در مورد هولوکاست تحقیق کند یا افسانه حمله به برج‌های دوقلو در یازده سپتامبر را مورد سؤال قرار دهد.

ایمانی افزود: پس از موفقیت اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران و با موج بیداری اسلامی در منطقه این فیلم موهن با بودجه کلان در دستور استکبار قرار گرفت.

وی ادامه داد: همان کسانی که بر سر پیامبر (ص) خاکستر می‌ریختند، امروز نیز کینه خود را از اسلام این‌گونه به نمایش می‌گذارند.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم دهه کرامت گفت: در دهه کرامت و در روز سه‌شنبه اول ذی‌القعده مصادف با ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) دخت موسی بن جعفر (ع) بوده و تولد امام هشتم و روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی (ع) فرزند موسی‌ بن جعفر (ع) نیز بر اهمیت این دهه افزوده است.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های فارس نیز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بر اهمیت زیارت اماکن مقدس، بیت‌الله‌الحرام و عتبات عالیات تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محمد شریفانی با اشاره به آغاز هفته حج اضافه کرد: سفر معنوی حج از لحاظ تربیتی برای خودسازی، از نظر افزایش دانش فرد نسبت به تاریخ اسلام و آثار سیاسی، اجتماعی و نمایش وحدت مسلمانان بسیار مهم است.

به گزارش فارس، در پایان نماز جمعه این هفته شیراز نمازگزاران با برگزاری راهپیمایی اقدام آمریکایی صهیونیستی در پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

در این راهپیمایی نمازگزاران با فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «عزت آل‌الله شکستنی نیست»،  «رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است»، «گشته اهانت به رسول خدا، از چه فسردند دل مصطفی»، «وقت دفاع شد ز حریم خدا، روز قیام است مسلمان به پا»، «عزا عزاست امروز مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز»، «بیا یا ابن‌الحسن حرمت شکستند، حریم حضرت خاتم شکستند» و ... اوج انزجار خود را از مسببان اهانت به ساحت حضرت رسول خدا (ص) بیان کردند.

در پایان این مراسم قطعنامه‌ای نیز در محکومیت این اقدام موهن قرائت شد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: اسلام ، آمریکا ، اروپا ، فتح ، شیرازه
نظرات بینندگان