کد خبر: ۳۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱

شیراز می تواند الگوی شهرالکترونیک درکشور باشد

 مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: می توان با بهره گیری از امکانات، استفاده از زمینه های مخابراتی ایجاد شده و فرهنگسازی ، این کلانشهر را به عنوان الگوی شهرالکترونیک درکشور معرفی کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، عبدالعظیم قنبریان با بیان این که مخابرات فارس در تعامل با دستگاه های اجرایی این استان درزمینه عرضه خدمات الکترونیکی، همکاری موثری داشته است، افزود: این شرکت با فراهم ساختن زیرساخت های مخابراتی هم به توسعه خدمات الکترونیک دولت کمک کرده وهم موجب صرفه جویی اساسی در بحث هزینه های خانوارها شده است.

وی بیان کرد: هفت هزار پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار و 220 میلیارد ریال از سوی این شرکت در دولت های نهم و دهم درفارس به بهره برداری رسیده است.

قنبریان ادامه داد: همچنین این شرکت با فراهم ساختن زیرساخت های فناوری اطلاعات برای سازمان های دولتی و خدمات رسان ازجمله دانشگاه علوم پزشکی شیراز درزمینه اجرای برنامه پزشک خانواده، سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ارایه خدمات به صنعتگران ،اتصال مدارس فارس به شبکه ملی و سازمان امور مالیاتی و گمرک های فارس، تعامل گسترده ای داشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: این شرکت برای بسترسازی زیرساخت های فناوری اطلاعات برای سازمان ها از آمادگی لازم برخورد است.

قنبریان از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین رویداد دهه اخیر در حوزه فعالیت این شرکت یاد کرد و اظهار داشت: خصوصی سازی مخابرات به معنای برون رفت این شرکت از مجموعه دستگاه های خدمت رسان مردمی نیست بلکه این شرکت همچنان با رویکرد تخصصی و کمک به مجموعه های دولتی، اهداف و اندیشه های ملی نظام را پیگیری می کند.

نظرات بینندگان