کد خبر: ۳۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱

روحیه پژوهشی دانش‌آموزان قابل ستایش است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه پژوهشی دانش‌آموزان استان فارس قابل ستایش است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، ضرغام صادقی بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز سال جدید تحصیلی مدارس فارس با اشاره به موفقیت دانش‌آموزان ایرانی در پژوهش‌محوری اظهار داشت: عملکرد دانش‌آموزان ایرانی در زمینه‌های مختلف پژوهش‌محوری در سال‌های اخیر موفقیت‌آمیز بوده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تعداد مقالات و پژوهش‌های انجام شده توسط دانش‌آموزان و دانشجویان کشور نزدیک به 70 مورد بود که در سال گذشته این تعداد به بیش از 22 هزار مورد رسیده است.

وی تصریح کرد: کسب مقام 17 دنیا توسط ایران در زمینه پژوهش نتیجه تلاش‌های دانش‌آموزان و دانشجویان است که این موضوع نشان می‌دهد هر کجا به این اقشار بها داده شود کشور به خودکفایی می‌رسد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حمایت بیشتر مسئولان از فعالیت‌های پژوهشی و تلاش دانش‌آموزان و دانشجویان کشور در این زمینه، شاهد موفقیت‌های مناسب‌تر ایرانیان در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی باشیم.

به گزارش فارس، زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس فارس با حضور مسئولان استانی در مدرسه راهنمایی شاهد 16 که از جمله مدارس هوشمندسازی شده این استان است، نواخته شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان