کد خبر: ۳۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱

کتاب «فيروزآباد شناخت» دهه فجر امسال رونمایی خواهد شد

با هدف بازشناسی نقش شهرستان فیروزآباد ازسال 1350 تا 1370 خورشیدی، كتاب \'فیروزآباد شناخت\' در دست تدوین و تهیه است.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروز آنلاین نویسنده و محقق كتاب \'فیروزآباد شناخت\' شنبه با اشاره به این كه هم اینك 80 درصد از كارهای تحقیق و گردآوری مطالب این كتاب به انجام رسیده است، بیان داشت: این كتاب به نقش مردم شهرستان فیروزآباد در پیروزی انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس وهمچنین به مروری بر زندگی رزمندگان وشهدای این شهرستان درهشت سال جنگ تحمیلی می پردازد.

این استاد دانشگاه بیان داشت: این كتاب كه هرجلد آن مشتمل بر 400 صفحه است درچهارمجلد و در دو هزار شمارگان به چاپ خواهد رسید و پس از رونمایی از آن در دهه فجر امسال، به بازار كتاب عرضه خواهد شد.

خلیل حقیقی گفت: سه سال است كه كارهای تحقیق درباره موضوع فیروزآباد درگذرتاریخ، فیروزآباد دردوران انقلاب و فیروزآباد در8 سال دفاع مقدس را نگاشته و گردآوری كرده ام.

این نویسنده بیان كرد: ظرف مدت یاد شده بنیاد شهید، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، فرمانداری، دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه علمی كاربردی، ناحیه مقاومت سپاه پاسداران فیروزآباد و همچنین بنیاد حفظ و نشرارزش های دفاع مقدس استان فارس درتهیه تصاویرشهدا و رزمندگان شهرستان فیروزآباد در8 سال دفاع مقدس، همكاری لازم داشته اند.

حقیقی گفت: چاپ این كتاب برای آشنایی نسل جدید با پیشینه شهرستان فیروزآباد و همچنین نقش این شهرستان در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس بسیارموثراست ومقرر شده است كه این محصول فرهنگی درخارج ازكشورهم عرضه شود.

خلیل حقیقی درشهرستان فیروزآباد متولد شده وهم اكنون استاد گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشكی شیراز است.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان