کد خبر: ۳۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱

موشک‌های ایران مراکز هسته‌ای اسرائیل را نشانه گرفته‌

امام جمعه موقت تهران گفت: رژیم صهیونیستی بداند موشک‌های ایران تمام مراکز هسته‌ای آنها را نشانه رفته ‌و در صورت تجاوز به ایران تل آویو با خاک یکسان می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، آیت‌الله سید احمد خاتمی امشب در آیین نکوداشت حضرت احمدابن موسی (ع) در حرم آن حضرت که به مناسبت دهه کرامت در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: اسرائیل این رژیم جعلی مدام ایران را تهدید می‌کند اما آنها خود می‌دانند تجاوز به ایران با نابود شدن این رژیم برابر خواهد بود.

وی فرزندان امام موسی کاظم (ع) را دارای سه ویژگی استکبارستیزی، خستگی‌ناپذیری و ولایت‌مداری دانست و افزود: حضرت شاه‌چراغ (ع)در زمان شهادتش مردانه جنگید و با افتخار در برابر جور ظالمان زمان ایستادگی کرد و با پیکری خون‌آلود به شهادت رسید و اگر ایشان اکنون سر از خاک بردارند برای مردم این زمان این پیام را دارد که در برابر تمامیت‌خواهی و دین‌ستیزی دنیای استکبار تا آخرین قطره خون ایستادگی کنید.

عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با انتقاد به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) ادامه داد: استکبار با اسلام ناب محمدی زنده و جاندار مخالف است و می‌خواهد آن را از صحنه بیرون کند تا مسلمانان از دین خود دور شوند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی استکبار با ایران به خاطر زنده بودن اسلام در این کشور است وگرنه ایران هیچ‌گاه سلاح اتمی نداشته و در پی ساختن آن نیز نیست.

خاتمی در ادامه و در تشریح روحیه خستگی‌ناپذیری امام‌زادگان (ع)گفت: بعضی افراد در برخی زمان‌ها می‌گویند تا کی باید شعار مرگ بر آمریکا گفته شود و بعضی افراد نیز از آنها حمایت می‌کنند اما در جواب آنها باید گفت تا زمانی که استکبار در دنیا وجود دارد شعار مرگ بر آمریکا نیز باید گفته شود.

وی افزود: مقاومت کردن برکت‌های بسیاری دارد و عزت امروز ایران ثمره 33 سال مقاومت مردم ایران و فداکاری آنها است.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: خستگی‌ناپذیری روح دین و مکتب بوده و آمریکا بارها ایران را تهدید کرده و درایت رهبر انقلاب نیز دشمنی آنها را ناکام گذاشته است.

عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام‌زادگان به ما درس ولایت‌مداری می‌دهند و کسانی نیز که به زیارت آنها می‌آیند باید این درس را بیاموزند.

وی اضافه کرد: عزت و عظمت ایران در رهبری مقام معظم رهبری است و مردم باید قدر این نعمت بزرگ را با ولایت‌مداری خود بدانند و عظمت ایران در گرو حمایت همه‌جانبه از رهبر انقلاب است.

خاتمی زیارت حضرت شاه‌چراغ را دارای دو جنبه تجلیل از فرزندان رسول اکرم (ص) و شهدا دانست و افزود: تکریم حضرت احمدابن موسی (ع) تکریم رسالت و شهادت است و در شهر شیراز و استان فارس عطر معنویت و ولایت باید بیشتر به مشام برسد.

به گزارش فارس، در ابتدای این آیین باشکوه که با استقبال بی‌نظیر زائران و مجاوران سیدالکریم شاه چراغ (ع) همراه بود گروه تواشیح این آستان مقدس به اجرای برنامه پرداخت و بسیاری از شبکه‌های رادیویی و تلوزیونی این مراسم را به صورت زنده پخش می‌کردند.

انتهای پیام/‌ص

نظرات بینندگان