کد خبر: ۳۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۱

اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست

رئیس دانشگاه پیام نور فارس گفت: برخی افراد در کشور می‌خواهند اقتصاد مقاومتی را نوعی اقتصاد ریاضتی معنی کنند در صورتی که این دیدگاه صحیح نیست.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، سعید مظلومیان در جمع رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور فارس اظهار داشت: تمام کارکنان و مسئولان دانشگاه باید با احترام با دانشجویان و مراجعان برخورد کرده و به موضوع تکریم ارباب رجوع توجه ویژه کنند.

وی با تاکید بر اینکه بداخلاقی از ناحیه هیچ‌ یک از همکاران قابل قبول نیست، اضافه کرد: حتی اگر جواب ما به درخواست دانشجو با توجه به مقررات منفی است باید با زبان درست این کار صورت گیرد تا موجب رنجش خاطر وی نشود.

مظلومیان با تشکر از اقدامات جدید روابط عمومی دانشگاه پیام نور این استان برای راهنمایی دانشجویان جدیدالورود در راستای پاسخگویی به سؤالات و موارد مرتبط با پذیرفته‌شدگان گفت: امسال سال افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به دانشجویان در دانشگاه پیام نور است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر فشار کشورهای استکباری بر کشور ما زیاد شده است، گفت: این توطئه دشمن نیز مانند قبل با شکست مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: احیای اسلام و حفظ عزت و آبروی انقلاب اسلامی هزینه دارد و هزینه آن ایستادگی در مقابل سلطه شیطان و زیر بار کشورهای سلطه‌گر نرفتن است.

مظلومیان تصریح کرد: شرایط کشور باید به صورت صحیح در حوزه‌های دانشجویی و اساتید تبیین شود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله اقتصاد مقاومتی گفت: وظیفه ما این است که در محیط‌های دانشگاهی این بحث را مطرح کرده و به شکل درست آن را تبیین کنیم، چرا که برخی افراد در کشور می‌خواهند این اقتصاد را نوعی اقتصاد ریاضتی معنی کنند در صورتی که این دیدگاه صحیح نیست.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه برای نخستین بار در دانشگاه پیام نور فارس، از مراکز و واحدها ارزیابی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ارزیابی کار سختی است اما بسیار اهمیت دارد، چرا که برای رسیدن به اهداف والا باید بدانیم در چه جایگاهی قرار گرفته‌ایم.

مظلومیان اضافه کرد: این ارزیابی‌ها سبب رقابت سالم و تحرک و پویایی برای مراکز و واحدها می‌شود و فرصت لازم را برای برنامه‌ریزی در راستای ارتقاء به جایگاه بالاتر فراهم می‌کند.

وی با تبریک کسب مقام دوم امور فرهنگی کشور توسط دانشگاه پیام نور استان فارس ابراز امیدواری کرد؛ در سایر بخش‌ها نیز دانشگاه پیام نور بتواند به جایگاه برتر کشور دست یابد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان